onsdag 14. juli 2010

Utfordringskort - WOC, LOTV.

Wild Orchid Challenges er i gang med sin aller første utfordring, og oppgaven er enkel for en som eeeelsker blomster "Say it with flowers".
WOC er en gigant favoritt her i huset. Blomster og roser derfra er å finne på nesten alle mine kort, så selvfølgelig måtte jeg delta her:)

En annen favoritt "Lili of the Vally", har en flott skisse i utfordringsbloggen sin denne gangen, så kortet mitt i dag er laget med blomster, etter skissen hos" LOTV challenge blogg". (..og det tror jeg jammen er første gang jeg har kombinert to utfordringer...)




Jeg har et kort til å by på.
 Det oser sommerglede av denne lille herlige krabaten fra Motivet.



10 kommentarer:

Ellen Karin sa...

To nydelige kort. Den lille strandkrabaten din så jeg inne på Motivet sin blogg også. Han er bare så skjønn, og du har fått fram den rette sommerstemningen. :)

Ageeth Holster sa...

Both cards are so nich. The first is so romantic I like it very much. Regards Ageeth

Pysselbus sa...

Åhhh, vilka vackra kort!! Motivet-motivet var ju bara för sött!!!

Ha en underbar dag!!

Kram
Linda

Alette sa...

To herlige kort du har laget. Fargene oser av sommer og motivene er så nydelige. Likte veldig godt motivet på kort to, sååå søtt. Ha en fortsatt fin dag fin, klem

bojose sa...

Nydelige kort og flotte motiv. Lekre blomster.
Ha en fin kveld :)

Riet sa...

Beautiful cards Marianne,i love the images and the colours.


So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Kim sa...

Oh my goodness these are both so adorable!!!! Very nice work hun! Thanks so much for joining us at the debut of WOC Challenge!
Hugs~ Kim

debby4000 sa...

Adorable sweet cards, beautiful colours.
luv
Debby

Dena sa...

Wowza! Your cards are stunning!!!! Of course I adore that wonderful LOTV card! The papers are perfectly feminine for her!!!
Thanks for joining the LOTV challenge this week!
Hugs, Dena

Daisychain sa...

What gorgeous cards, a great take on our sketch this week. Thanks for playing along at LOTV this time. Good luck! Hugs Christine x