Når vinteren føles lang, og jeg begynner å drømme om vår,
tar jeg alltid frem Pion Design kolleksjonen Fairytale of Spring. Jeg blir så glad av de
papirene:) Her har jeg laget et påskekort i varme rosatoner, og det koselige
bildet er hentet fra den samme kolleksjonen.
lørdag 15. februar 2014
torsdag 13. februar 2014
Et påskekort - Pion Design
I dag har jeg laget et påskekort med papirer fra Pion Design kolleksjonen A Day in May. Brunt og beige er vel ikke akkurat tradisjonelle
påskefarger, men det vakre bildet fra arket Images passer godt til påske.
Bildet har fått mange utstansede rammer fra Spellbinders, og disse rammene finner du her hos Kreativ Glede. Jeg har pyntet med roser,
perlebånd, pyntebær og perler. De
samme papirene og rammene går igjen inni kortet, og hjørnestemplene fra Vilda Stamps finner du her.
tirsdag 11. februar 2014
Søtt fra Bildmålarna
Åååå, så herlige de er disse nye stemplene fra Bildmålarna. Til kortet mitt i dag har jeg brukt motivet
Hår toffs, og papirene jeg har brukt er fra den vakre
Motivet har jeg fargelagt med Distress Markers, og de finner du her hos Kreativ Glede. Hos Kreativ Glede finner du også hvite metallhjørner, og swirlediesen fra Cherry Lynn. Tekstene jeg har brukt er fra Storyteller og NSS.
søndag 9. februar 2014
Sketchy Colors - Fargeutfordring
Det er søndag, og vi er klar med en ny utfordring hos Sketchy Colors.
Vår sponsor i hele februar er Lacy Sunshine, og utfordringen denne gangen er en fargekombinasjon: Gul/Orange/brun.
Til kortet mitt har jeg brukt motiv og papirer fra Bildmålarna. Det nydelige motivet Sitt har jeg fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong, og papirene er fra Bildmålarnas to kolleksjoner Soft Collection og
Etiketter:
Bildmålerna,
bursdag,
DT-Sketchy Colors,
Kraftkartong
fredag 7. februar 2014
Vårlig - Pion Design
God morgen:)
Til dere som er nysgjerrig på influensa, og har lyst til å prøve: ikke gjør det. Det er IKKE gøy altså!!!
Nå er jeg sånn halvveis på beina igjen, og klar med et nytt kort laget med Pion Designs nydelige papirkolleksjon A Day in May.
Til dette kortet har jeg brukt både de store og de små 6*6" papirene. Bakgrunnen er satt sammen av to 6*6
ark, og det vakre motivet er hentet fra arket Lady. Det samme papiret i liten
størrelse har jeg brukt som skrivefelt inni kortet. Her er motivene så flotte i
seg selv, at jeg ikke ville bruke så mye ekstra pynt. Jeg har sydd rundt
panelene, lagt på en smal blonde, metallpynt og noen perler.
Tekstene jeg har brukt er fra Staz, og de finner du hos Kreativ Glede. Der finner du også metallrammer og epoxy stickers som er flott å bruke for å fremheve små detaljer i mønsterarket.
mandag 3. februar 2014
En vårlig hilsen - Pion Design
Det finnes så mange flotte bilder i Pion Designs kolleksjon A Day in May,
og på kortet mitt i dag har et stort bilde fra arket Images fått komme i fokus.
Jeg har brukt papirer i grønt og beige, lekre border og sommerfugler, og en
stor flott tag til teksten inni kortet. Teksten er fra Stempelglede.
søndag 2. februar 2014
Sketchy Colors - Skisseutfordring
Denne søndagen har vi en skisseutfordring klar for dere hos Sketchy Colors. Ny måned betyr ny sponsor hos oss, og i hele februar er det Lacy Sunshine som sponser flotte premier hos Sketchy Colors.
Til skissekortet mitt har jeg brukt et digimotiv fra Lacy Sunshine, som jeg har fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. Jeg har brukt papirer fra Maja Design, snøkrystaller fra Penny Black og tekst fra Norsk Stempelblad og metallramme fra Kreativ Glede.
Abonner på:
Innlegg (Atom)