lørdag 30. januar 2010

Se hva jeg har fått!

Før jul fikk jeg en nydelig KAOS award fra snille, snille Maya!! Mine KAOSER er nå ferdig, og snart på vei til noen som virkelig fortjener det.

Men se, hva jeg fant i postkassa mi for en liten stund siden. En ny og nydelig KAOS award til. Denne gangen fra snille og dyktige Kaia! Tusen tusen takk!!!! Ingenting gjør meg så glad som en helt uventet og sååå koselig gave i posten. Ja jeg kaller det gave, for det er det det er for meg:)

Så nå er jeg i gang med å lage tre nye KAOS awards. og jeg storkoser meg med det, for det er så mange som fortjener en KAOS, og en ekstra glede i posten!!!

Men se her da dere! Jeg har funnet flere herligheter i postkassa mi!! Jeg skulle ønske at hver og en av dere kunne holde dette kunststykke i hendene, for et bilde er langt i fra nok!!
Tusen tusen takk Jannhild for dette praktfulle kortet, og for de gode ordene inni. Og som om ikke det var nok, så var kortet fylt med små overraskelser også:)
Tusen takk vennen!!!!!



Og så må jeg få si TUSEN TAKK til alle dere som har tenkt på meg, og gitt meg awards den siste tiden. Dere må jo tro at jeg er verdens mest utakknemlige, men vær så snill og tro meg, jeg setter utrolig stor pris på hver eneste award, og på hver og en av dere som har plukket ut nettopp meg. Jeg er bare så innmari dårlig til å følge opp... Men det er ingenting som gir meg mer inspirason og kreativ lyst enn deres kommentarer, og herlige tilbakemeldinger. Så igjen, TUSEN, TUSEN TAKK!!!!

5 kommentarer:

Marna sa...

They're both beauty pure!

Unknown sa...

Ååå to nydelige kort du har fått!!!
Eg fikk en kaos før jul eg også, må se å få sendt videre min eg også!

God helg!

Klem,
Jorunn

Marina sa...

They're sooo beautiful!
I love all the flowers and papers are very pretty.

Hugs,
Marina

Riet sa...

What a beautiful cards Marianne.

Hugs Riet.xx

Pinklady 68 sa...

To nydelige kort du har fått!