fredag 11. februar 2011

LOTV utfordring

Jeg har laget et kort til ukas utfordring hos "LOTV`s challenge blog", hvor det denne gangen er en flott skisse vi skal følge.
Nok et nydelig LOTV motiv er tatt i bruk, og jeg har fargelagt motivet ned MCP / Prisma Colors.
Papirene jeg har brukt er den vanvittig vakre nyhetene fra 3ndy papir.
Åhhh, de er fine de!!!!! Tekstene jeg har brukt er fra "Kort & Godt", swirler og die cut blomster er fra Magnolia, og blader, sommerfugler og blondekant er puncher fra Martha Stewart.






9 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige, deilige farger, Marianne:)
Og masse herlige detaljer å finne:)
Jeg googla MCP og fant ut at jeg visst visste va det var;) Men hadde ikke det uttrykket på det, men jeg brukte Prismacolor og den teknikken før jeg fikk Promarkers i julegave he-he
Slik er det avogtil man bare hopper i ting uten å ane hva man gjør ;)
God helg ønskes deg:)
Klem Lill

eba sa...

Nydelig kort i nydelige farger!!

Anne sa...

Åh, for et skjønt kort!
Nydelige farger og utrolig lekkert pyntet og sammensatt. :)

Ha en fin dag.
Klem, Anne.

Ludwisia sa...

Hello!a very beautiful and a great desing.

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Marianne, og NYDELIGE papirer. Er det stempel som du har på innsiden (over og under de flotte papirene)???? Det var kjempefint.
Nydelig fargelagt som alltid..
God Helg..
Klem fra kaia

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Marianne, og NYDELIGE papirer. Er det stempel som du har på innsiden (over og under de flotte papirene)???? Det var kjempefint.
Nydelig fargelagt som alltid..
God Helg..
Klem fra kaia

Anne Bente sa...

wawww denne er dog bare utrolig flot

klemmmmm

Linda sa...

Lekkert kort i herlige farger, masse flott pynt og papir. Ha ei fin helg. :)

debby4000 sa...

Gorgeous, love it.
luv
Debby