onsdag 9. mars 2011

Tre bretteprosjekter.

I dag har jeg tre Inkido prosjekter å vise frem. Dette blir mine siste ting laget for Inkido, for jeg har bestemt meg for å trekke meg fra Inkido teamet. Men det blir selvfølgelig ikke det siste dere ser av Inkidos flotte produkter i bloggen min!

Først ut er et stjernekort jeg lærte å brette av rådyktige Wenche på Skitreffet. Tusen takk vennen!




Her er kortet åpent


Mitt neste prosjekt er også en nyhet fra Skitreffet. Her har jeg laget en liten kaffekopp som kan fylles med sjokolade og noen små poser med cappuccino eller noe annet snadder. Vanlig flytende kaffe anbefales ikke, hihi.


Te dispenseren min ble en slager på Skitreffet. Utgangspunktet er en råstilig After Eight dispenser som jeg fant malen til i Scrapparazzis blogg. Jeg har gjort om målene litt, så denne passer perfekt til teposer. Ennå artigere var det å lage en dobbel te dispenser, det får dere se senere....:)














20 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempemange og veldig inspirerende ting du lager, Marianne :)
Du er bare dronningen av bretting!
Masse nydelige farger og dekor har du brukt:)
Er nok trist for Indiko å miste en som deg, men du ser nok nødvendigheten når du gjør det valget.
Klem Lill

Marte sa...

Å, Marianne! Du har laget så utrolig mye nydelige brette-prosjekt.. Veldig inspirerende synes jeg! :) Har du lyst til å dele målene til te-esken din med meg? Skulle så veldig gjerne prøvd meg på en sånn til en venninne..
Er lei meg for at du slutter som DT hos Inkido, men skal ikke slutte å inspireres av deg av den grunn... :)
Gode tanker og klem fra Marte

Bente sa...

Du er bare helt utrolig dyktig Marianne, tre fantastisk lekre kreasjoner - den te dispenseren var bare helmaks :) Må prøve på noe slikt - jeg har en kollega teavhengig så tror hun hadde likt en slik :)

Ha en herlig kveld!

Klemmer fra Bente

Grethebella sa...

Jeg dåner Marianne. Så mye lekkert du har laget nå igjen. Du er den mest kreative jeg kjenner. Nydelige prosjekter.
Synd for Inkido at de må gi slipp på deg, men sånn er det noen ganger.
Håper vi sees snart. På tirsdag??
Kos deg på treff i helgen vennen.
Stor klem

Anja´s kortkreasjoner sa...

OIOIOI, så fantastisk herlige prosjekt du har laget, elsker den tedispenseren din :) fikk jeg virkelig lyst å prøve selv :) Stjernekortet var og virkelig søtt
Klem, Anja

Erica ♥ sa...

Ohh wow, this is sooo lovely all, I am surprised how you make such these beauty things. I'm still looking at it, wooooww, fabulous !! Hugs Erica.

Guro sa...

Nydelige alle disse 3 Marianne!!!
Var så heldig å se den dobble te esken på treffet, og den var utrolig lekker! Tusen takk for inspirasjonen :-)
Klem Guro

Yvonne sa...

Nydelige kreasjoner! Prøvde meg på Wenche sin stjerne jeg og, men den ble ikke helt som planlagt gitt. Og kaffekoppen min var det bare å kaste etter at jeg hadde preget feil. Men te-dispenseren din har jeg klart å få til! Mangler bare å pynte den. Tuusen takk for at du er så snill å dele alle flotte ideer du har! Sikker på at denne dispenseren, både den enkle og den rååstilige doble vil gå som farsotter på bloggene snart!
Klem

Wenche sa...

ÅÅåååå kjære deg, vennen!!! Så utrolig fantastiske disse kreasjonene dine er!!! Stjerna ble helt nydelig og den koppen topper den fra Ski-treffet med 20 gangen ;D Og Te-dispenseren din er fantastisk vakker ♥♥♥ Dobbel?? Enkel?? Who cares, i dine hender blir alt vakkert!!!!
Leit å høre at du slutter hos Inkido, men det er nok de som vil savne deg mest tenker jeg ;D
Håper vi får slått av en prat til lørdag på Scraporama!!
Go'klemmer fra Wenche :0)

Pernille sa...

Så flotte ting!! Du er en mester på bretteteknikker! Håper du lager en tutorial på te-eskene, både enkel og dobbel. Ser for meg at det er den perfekte julegave til noen som har alt :)

Unknown sa...

Good morning Marianne! Your creations are so beautiful again.
Specially the first card is so pretty!
Its amazing but I won the first price with my card for the StampARTic challenge of March, I am so happy!!
Hugs Ageeth x x

Trine sa...

Dette var noen fantastiske kreasjoner! Det er fortsatt en fryd å besøke deg! Her lærer jeg mye! Ha en fin dag! :)

Ash sa...

AWESOME!!! AWESOME!!! AWESOME!!!!

Every single of them is gorgeous!!! I love the star card & the mug..... I looked around for the template or a tutorial to make that mug, but in vain.... Would u be able to help me with a tutorial for that mug, that u brilliantly made.... :)

Ash....
(http://hastkala-oceanichope.blogspot.com/)

Mieke'S sa...

It's beautiful, all the cards!

❤ Kaia sa...

Det er det jeg sier, ingen kan brette som du Marianne.
Stjernekortet var kjempekult, kanskje jeg klarer å lage det, bare ved å se på bildene.....
Stakkars Inkido som mister deg som DT.....
Ha en fin dag.
Klem fra Kaia

Knerten sa...

Nydelig trekantkort, Marianne !
Jammen kom koppen kjapt, vi snakket om ved bordet vårt når vi lagde denne, at Marianne kom helt sikkert til å lage en enda bedre en og legge ut snart, og her er den !! Morsomt :-) Den er riktig lekker, og litt sterkere enn helgens', vil jeg tro.
Flotte de tedispenserne dine også, de ble det laget mange av i helgen, ja. Stor inspirator du :-))
Ha en fin dag fortsatt !

Gunhild Kjerstad sa...

Nydelige kort/kunstverk:) Jeg falt spesielt for stjernekortet. Ligger det en mal ute på nett en plass? Fikk lyst til å prøve meg......?

eva sa...

Beautiful Cards!
I look forward to a tutorial stars.
I can not do

Mea sa...

Nydelige kreasjoner! :D

Ha en fin dag.

CasaFrost sa...

Hej fra Danmark.

Super skønne kreationer. Noget jeg straks må prøve.

Klem
Lene