tirsdag 26. juli 2011

Vin og romantikk - Pion Design

Blandt Pion Designs nye vintageark finnes det vakre klippearket "Romans". Jeg har brukt et bilde fra dette arket, og nydelige ark fra kolleksjonen "Minnenas Atelje" til å pynte en vinflaske. Fremgangsmåten til denne ligger nok på nettet et sted, men jeg har bare fått tak i en kopi av mål og bilder, og kan desverre ikke gi full kredit til den som har funnet opp denne flotte bretteteknikken.

Jeg har pyntet flasken med en bord fra arket "Bårder - Minnenas Atelje", og blonder. De store rosene har jeg laget selv, og supplert med små roser og knupper fra WOC. Swirlene på flasken er en dies fra Cherry Lynn, og swirlen på tagen er fra Magnolia. Litt glitterlim har jeg også brukt, og et silkebånd som feste rundt flaskehalsen.






9 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig!!

Elly sa...

OH this is such a gorgeous project. Beautiful!!!

hugs, Elly

Scrappellen sa...

Såå utrolig vakker da!! du får alt til å se så kjempe delikat og nydelig ut du!! Hmm..Den tutorialen..er ikke det Kirsten sin tro? Bare synes jeg kjente den igjen, og nå fikk jeg lyst til å lage en også..Så enda en gang vennen, 1000 takk for all flott inspirasjon!!:)
Go'klem, Ellen

Ana Márquez sa...

It's very cute, so delicate and vintage :-) Thanks for sharing.

Torill sa...

Nydelig vintag!Mange flotte detaljer!

Arnhilds Kreative hender sa...

Helt nydelig. Du lager utrolig mye flott, har forsøkt flere ganger å kommentere det flotte du lager. Men kommentar feltet har ikke virket - endelig gjør det det:)

Anitta sa...

Wow! so beautiful ! I like 8)

toneal sa...

Å gosh... Sååå nydelig den var :)

Gisela Creativ sa...

Das sieht so toll aus , das ich es auch mal probiert habe.
Ist zwar nicht so schön geworden wie deine, aber für den ersten Versuch bin ich zufrieden.
LG Gisela