tirsdag 9. august 2011

Et lite bilde.

Jeg har dekorert et lerret, og laget et lite veggbilde til en fantastisk herlig, kjær og god venn.
Papiret jeg har brukt er Pion Designs ”Små blad” fra kolleksjonen ”Minnenas Atelje”.
Det vakre vintagebildet finnes på arket
”Hjertelig gratulation – Från Mormors vind”. Jeg har lekt meg med Gesso på både papirer, bølgepapp og roser. Ellers har jeg pyntet med blonder, og perler i flere størrelser. Blomster og roser er fra WOC, swirlen er en dies fra Cherry Lynn, og teksten er fra Kreativ Hobby.









7 kommentarer:

Lenie Hempen sa...

Hoi Marianne

Wat prachtig mooi gemaakt.
Echt super leuk.


Gr Leny Hempen

Anne sa...

For en kjempenydelig kreasjon, utrolig flott pyntet og sammensatte elementer. :)

Merethe sa...

Så nydelig.
Klem fra Merethe

Solveig sa...

Nydelig Marianne!!

Ha en fin kveld!

Beatemor sa...

De papirene er jo bare sååå fine :-) Herlige og duse farger på bildet ditt!

Jaimy sa...

What a very beautiful creations!!
we love it!
greetings, mandy & Jaimy

Christina C. sa...

Oh my goodness, Marianne, the details on this creation are to die for......you are a major talent!!!!!
This is a work of art!