søndag 26. august 2012

Sketchy Colors - Fargeutfordring

God søndag alle sammen, vi er klar med en ny utfordring hos Sketchy Colors. Det er Marianne Design som sponser flotte premier i august, og denne gangen vil vi se kort i pasteller: Rosa/Blå/Grønn/Hvit.

 Papirvalget var enkelt denne gangen siden Pion Designs kolleksjon Grandma`s school book har masse av disse fargene. Jeg har laget et tagkort, og papirene jeg har brukt heter Children, Summer play og Swing to the clouds. Den flotte borden er fra arket Borders. Jeg har pyntet med blomster, blonder, swirler fra Cherry Lynn, bordpunch fra Martha Stewart og EK Success, kakeserviett og perler. Teksten utenpå kortet er fra NSS.


Jeg har brukt samme papirer og bord inni kortet, og en tekst fra Norsk Stempelblad.


10 kommentarer:

Воспетка sa...

Очень красиво!

Jacqui's little piece of England sa...

What a lovely creation Marianne I love your colours and papers

jacqui x

Gitte sa...

Sikke et smukt kort.

Mojca sa...

Oh this is beautiful Marianne. I love the image and your soft colors. Gorgeous. Hugs! Mojca

Anonym sa...

Simply lovely Marianne. So soft and pure.Just gorgeous. Hugs Sheila.x

adablog14 sa...

Ciao marianne...
Non voglio essere ripetitiva ma devo dire che sei bravissima...
I wrote you in Italian beaucause i don't know the traslation of my words...
soon Ada

Jenny - Pion Design sa...

Åh, detta vackra kort står på hyllan i mitt kök just nu. Tack igen för kortet och den fina hälsningen från dig, det värmde ett oroligt mammahjärta ♥
Kram till dig min vän

Christina C. sa...

Absolutely exquisite, Marianne....adore the paper and colors!!!!! Brilliant job showcasing this lovely paper!

oheidia sa...

Marianne, jeg har savnet deg!!!! Så deilig å klikke meg inn på bloggen din og la meg inspirere av det du lager. iker stilen din - dette kortet er så stilrent og vakkert og slike kort som dette liker jeg kjempegodt!

Må bare få unna et lite lass som stenger veien til scrapperommet mitt så skal det scrappes denne uka som kommer. Min datter har fått seg sofa og bord på rommet og da må det ryddes - og hvor endte alle saker som skal vekk (jo i innkjørseen til scrapperommet). Så i morgen skal vi nok få vekk stengselen:)

Sees snart på Ski:)

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx