søndag 7. oktober 2012

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Denne søndagen har vi en fargeutfordring å by på hos Sketchy Colors. Fargene som må dominere kortet ditt denne gangen er oransje/brun/hvit. Vi har en ny sponsor med oss, og i hele oktober er det My Heart Pieces som sponser premier hos oss.

Jeg har laget et konfirmasjonskort med papirer fra Pion Designs kolleksjon For Father. Motivet er fra Mo Manning, og jeg har fargelagt med Copics. Tekstene jeg har brukt er fra Kort & Godt og NSS.







12 kommentarer:

Lillians Blogg sa...

Enda en gang et nydelig og gjennomført prosjekt - tar av meg hatten for deg Marianne. Du er bare UNIK du. Ha en flott søndag. Klem

Lena Katrine sa...

Dette er nå "bærre lekkert"! Stilig motiv, lekre papirer og flotte detaljer!
Ha en fin søndag, vennen! Go'klem♥

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort med herlige farger og fint motiv og tekst! God søndag! Anne-Eddie ;D

Nina Kanin sa...

Ville bare si att du hadde en fantastisk blogg, med mye inspirasjon og fin hvileplass for øya:D Du er mega flink innen scrapbooking:D Har nylig startet selv (les 1mnd) og elsker denne hobbyen. Morsomt at vi bor på samme plass også;) Ta gjerne en titt innom bloggen min og si din mening om de korta jeg har laget:) tar til med ris og ros fra alle som kan denna hobbyen:) det man lærer av:)

Stå på og ha en fortsat super søndag:)
-Nina Kanin

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Mojca sa...

What a great and modern card :) hugs! mojca

Kjersti sa...

Lekkert kort i så herlige farger - og nydelig fargelagt!
Ha en fin søndag kveld!
Klem fra Kjersti:)

Sivic sa...

Kjempefint på alle sider!!
Ha en fin dag,
Klem

Sivic sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sivic sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sivic sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kreativelena sa...

Sykt kult konfirmant kort. Faktisk det kuleste jeg noensinne har sett. Digget oppsettet, og spesielt fargene :-)