mandag 5. november 2012

Sjokoladeeske - Pion Design


Til denne sjokoladeesken har jeg mikset sammen papirer fra Pion Designs to julekolleksjoner Waiting for santa og Silent Night. Det nydelige motivet er fra arket Cut out –Silent night, og panelet med tekst heter Guardian angels – Silent night. De blå papirene er fra Waiting for santa, og er begge sider av arket Stars in heaven. Jeg har pyntet esken med hjørnestempel fra Vilda stamps, swirler fra Quick Kutz, stjerner fra Spellbinders, granbar fra Martha Stewart, linklut, perler og en miks av hjemmelagde og kjøpte blomster. Teksten er fra North Star Stamps.



7 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Du er så effektiv Marianne, jeg blir helt matt...
Kler du bare sjokoladeeskene rett på det gule, eller bretter du og herjer på (her også) ?????
de er så flotte ..

Klem fra Kaia

Lillians Blogg sa...

Bare helt perfekt NYDELIG as usual. KLEM

Scrappellen sa...

Nyydelig, Marianne!!:) Jeg spør som Kaia..lager du den fra bunnen av, eller maler du den hvit først?;)
Og..om du lager den fra bunnen av kartong, har du må og mal til oss da..please♥!;)
Klemmer, Ellen

Mojca sa...

Waw the embellishment is just gorgeous. hugs! Mojca

Marianne H sa...

Denne er nydelig den!! Blomsten og jenta og ja alt passer jo så godt sammen, delikat. Ha en fin og kreativ uke.

Marianne-db sa...

Utrulig nydelig eske :-)

Monica sa...

Nyyydelig!
ønsker meg en sånn til jul jeg ;-)