lørdag 5. oktober 2013

Kald jul - Pion Design

I dag har jeg et iskaldt julekort å vise frem, med papirer i lyse blåtoner fra Pion Design kolleksjonen Wintertime in Swedish Lapland. Dette motivet synes jeg er så koselig, og det er hentet fra arket Tags. Frimerkene og det vakre vintermotivet i bakgrunnen er fra arket Cut Out.Til innsiden av kortet har jeg brukt papirer fra 6*6" kolleksjonen.
 Jeg har pyntet med blonder, perler die cuts og glitter. Rammen fra Spellbinders, og Snøkrystall sirkelen fra Memory Box finner du hos Kreativ Glede. små og store snøkrystaller har jeg laget selv av papirleire, og alt du trenger for å lage egne former, og dekorative leirefigurer finner du hos Kreativ Glede. Her finner du beskrivelse og fremgangsmåte




3 kommentarer:

Mojca sa...

Another beauty! hugs! Mojca

Sissel sa...

Lekkert .
Klem Sissel

Theresa ~ Pion Design sa...

WOW så snyggt, härligt vintrigt o isigt :)