torsdag 13. februar 2014

Et påskekort - Pion Design

I dag har jeg laget et påskekort med papirer fra Pion Design kolleksjonen A Day in May. Brunt og beige er vel ikke akkurat tradisjonelle påskefarger, men det vakre bildet fra arket Images passer godt til påske. Bildet har fått mange utstansede rammer fra Spellbinders, og disse rammene finner du her hos Kreativ Glede. Jeg har pyntet med roser, perlebånd, pyntebær og perler. De samme papirene og rammene går igjen inni kortet, og hjørnestemplene fra Vilda Stamps finner du her.




6 kommentarer:

Eva sa...

Fina kort du har gjort!

Linda sa...

Knall flott. Finer farger og skikkelig gjennomført :)
Linda

enkulin käsityöt sa...

Beautiful

marima sa...

Først må jeg bare si at du lager kjempefine kort :)
De er til stor inspirasjon :)

I tillegg synes jeg det er så kjekt at du også viser oss hva du har gjort inni kortene. For innsiden er ofte en stor utfordring, i alle fall for meg :)

Jette W sa...

Et super flot kort.
God weekend. :)

Anne sa...

Nydelig, så lekre lag og dies. :)

Klem, Anne.