søndag 20. april 2014

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Jeg håper dere alle har en flott påske. Hos Sketchy Colors har vi ikke påskeferie, og vi er klar med en ny fargeutfordring. Fargene vi vil se denne gangen er rosa og oransje.
 Faerie Song Art Stamps sponser flotte premier i hele april, og i tillegg har de et fantastisk tilbud til alle som tar turen til Sketchy Colors, så ta en titt her.

Til kortet mitt har jeg brukt papirer fra Pion Designs kolleksjon Fairytale of Spring, og stempler fra Bildmålarna. Jeg har maskert sammen to motiver, og fargelagt med Distress Markers. Motivene heter 




3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Marianne.
Herlige papirer og nydelige motiver....
Er hjemme igjen etter ei fantastisk helg på fjellet, sol fra skyfri himmel, kan det blir bedre
Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Kjempefint! Vakkert satt sammen , i utgangspunktet tenkte jeg at dette var vanskelige farger sammen.
Men, så ser jeg hva dere designere har fått til, så da er det jo så flott!!
klem fra Anne-Eddie ;)

Unknown sa...

Hi Mariannes, as always, another very pretty and cute card. Thanks for sharing.
Chang Alison