lørdag 28. mars 2009

O Jul med din glede.

Påska er rett rundt hjørnet, men ute laver snøen ned, og det minner mer om jul. Min selvpålagte "Fem julekort i måneden", går greit å få i havn i sånt julevær.
Så hjelper det jo selvsagt også at jeg har fått i hus noen lekre swirler fra Basic Gray, som jeg allerede har rukket å bli veldig glad i.
Alle disse kortene har hjemmesnekret bakgrunn, og null mønsterark.


Her er bakgrunnen laget med Distress-gnikk-og-sprut. Motivet er fra Kort & Godt, og teksten er fra stempelglede.
Motivet her er fra Stempelglede.

Magnoliastempelet er fargelagt med Tombow-tusjer. Tekstene er fra Stempelglede.


9 kommentarer:

Turid sa...

OMG Nesten så jeg lengter til jul... Helt underbare julekort Marianne!!!!
(blev du inspirert av snøn igår kanskje?? :) )
Ha en kjempefin dag og helg:)
Klemmer fra meg

Hege sa...

WOW! Så stilige bakgrunner du har laget!
Nydelige julekort også!
Likte spesielt godt det magnolia-kortet!
De små røde detaljene var prikken over i'en!

Pia sa...

Oh Marianne hvor er det nogle super rålækre kort.God weekend

Anne I P sa...

Fantastisk flott Marianne!!!

Ha en god helg!

Aina sa...

Utrolig lekre kort, alle sammen! Den hjemmelagde bakgrunnen var jo spesielt flott :O)

Lisbeth sa...

Hei på deg!
Jeg er virkelig imponert over at flere av dere kan lage julekort nå!
Disse var bare WOW, nydelige!!!
Ha en riktig fin helg.
Klem

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nydlige kort du lager Marianne... Jeg leste artikkelen din om fargelegging med promarker hos stampartic... Jeg lurte på hvilke farger du bruker når du skal farge lys blondt hår?

Antje sa...

Disse var bare skjønne !! Og alt helt uten pyntepapir !??!??! Ble kjempeinspirert nå, vennen ...

Ønsker deg en fin søndag !!
Klemmer fra Antje

Lenes stempelkrok sa...

Nydelige julekort!! Så herlig å se disse julestemplene i aksjon igjen...fikk "nesten" lyst til å lage julekort nå.....*hihi*
Men jeg har som deg, pålagt meg selv å lage "bare" 4 julekort i mnd...*phu*..gruer meg litt til sommermånedene:D

anyway..ha en super søndag.
Klem fra Lene