torsdag 18. mars 2010

Tre Sarah Kay kort.

Jeg har fått spørsmål og hvor en får kjøpt stempler fra "Lili of the vally", og de finner du her.

Her er noen flere Ski-treff kort.
Det er ingen hemlighet at jeg elsker stemplene fra Sarah Kay, og jeg har veeeentet på at disse nye skulle dukke opp i butikkene. Tuuusen takk Maya, for at jeg fikk trykke opp litt av deg, så jeg hadde noe å tjuvstarte med, før mine egne stempler dumper ned i postkassa mi.
Så her er tre Sarah-kort, et med et gammelt favoritt motiv, og to med de aller nyeste stemplene fra SK.









20 kommentarer:

Wenche sa...

Åhhh så fine Sarah Kay motiv. Jeg beundret kortene der de sto på bordet:0) Så det blir nok noen nye Sarah Kay på meg også.

Klem Wenche

Grethebella sa...

Så nydelige de er. Jeg vet jo hvor glad du er i SK stemplene så det var jammen bra at Maya hadde de nye :)
Skjønne kort du har laget nå igjen.
Klemmer fra Grethe

Unknown sa...

Ohhhhhh so beautiful!!!!!!!! Love all the cards they are so romantic and beautiful made. Regards Ageeth

Guro sa...

Disse var ordentlig nydelige Marianne, er de nederste nye? Veldig vakre uansett.
Ha en super dag, og takk for alle de nydelige kortene du deler med oss; masse inspirasjon :-)

Klem Guro

Lambi sa...

Å, Marianne kortene dine er så nydelig! Har denne uken for første gang forsøkt meg på å fargelegge en Sarah Kay m promaker og det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd selv om det ikke akkurat gikk strålende på første forsøk...Men nå har jeg også kjempe lyst på noen av disse motivene!;) Du lager så lekre kort, nydelige detaljer og flotte ark og farger! Mottakerne av disse kortene kommer nok til å bli kjempe glad! :) Klem

Ingrid sa...

wunderschöne karten
lg
ingrid

❤ Kaia sa...

ofjkshfr....
Åhhhh, men de var lekre...
Nydelige motiver, og nydelige oppsett. De er virkelig flotte Sarah Kay motivene, og med din fargelegging må det jo bli perfekt..
Klem fra Kaia

Lena Katrine sa...

Ååååååååh! Så fiiiiiiiiiiine!!! Alldeles nydelig, vennen! Alltid lekre farger og detaljer, og fargeleggingen er bare magisk!

Og igjen - tusen tusen takk for koselig overraskelse i postkassa mi i dag!!! You really made my day, vennen!

Go'klem

Pinklady 68 sa...

Tre nyyydelige kort, Marianne!
Sarah Kay stemplene er nok mine favoritter også:-) Du har brukt lekre mønster ark, blonder, charms, søte motiv og stilige dies.
Alt i skjønn harmoni X3!!!!
Ha en fin torsdags kveld og god helg!
Klem Laila.

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nydelige kort.. Herlige farger! Så lekre de nye Sara Kay stemplene er... Disse fikk jeg lyst på nå!!!!

Klem fra Gøril

Lilledesign sa...

Nydelige kort
sarha kay er så søt:)
ha en flott dag videre:)

Gro sa...

Så aldeles nydelige kort, skjønne motiv med flott fargelegging, og helt perfekt sammensetning av papir og pynt!

KarinsArtScrap sa...

wow just beautiful again
nice collors I love it

karin

Anonym sa...

Så nydelige de var. Sarah Kay-stemplene er an av mine favoritter.

-Sanna- sa...

Et aldeles nydelig kort. Det er en ære å ha deg på min inspirasjonliste...

Ingun sa...

Nydelige kort med nydelige motiv,
Eg er også kjempe fan av Sarah Key.

Marita sa...

Nydelige kort, og Sarah Kay har jo bare supersøte motiver. :) Kan ikke ungå å like de!

Ellinore sa...

Så nydelige kort....Sarah Kay stemplene er kjempefine og ellers mange fine detaljer.
Hilsen Ellinore.

Maya sa...

Sukk og dån!
Vakre kort med vakre farger og detaljer!
Og hadde jeg visst det, skulle jeg jo ha kjøpt dem med til deg ;)
Men nå vet jeg til neste gang *ler*

Og snuppa, ettersom jeg ikke har mailadressen din i denne data-tingen, sååååå
Tuuuuuuuusen tusen hjertelig takk for nyydelig KAOS!!!
Og hjertelig takk for ordene bak, de varmet langt inni hjerterota og sola skinte hele dagen :)
Snilling!!
Ha en strålende lørdag,klemmer fra Maya :)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

endelig har jeg satt med ned får titte innom deg - lenge siden sist!
åååå disse var suuuupersøte alle sammen!
klem