torsdag 1. april 2010

Tent Card

Her har jeg gjort et forsøk på et "Tent Card", eller Teltkort på godt norsk:) Alt må prøves vettu:)
Ingen motiv på kortet mitt denne gangen, jeg valgte å ha en sommerfugl dinglende i åpningen i stedet.
Siden dette kortet er "lukket og låst", så har jeg laget en lomme til tag på utsiden av kortet, med plass til en hilsen.

Den runde teksten er fra Kreativ Hobby, og jubilant teksten er fra Papirloflet.
Stempelswirlene er nok en gang fra min nye favoritt-stempel-plate fra Technique Tuesday.










9 kommentarer:

line sa...

Dette var bare NYDELIG. Så flott med tagen som man kunne skrive hilsen på :)

Aina sa...

Så nydelig!
Det ligger noe til deg i bloggen min :)

Pinklady 68 sa...

Nydelig telt kort i lekre farger!
Takk for tipset om julekurven også:-)

Klem Laila.

Unknown sa...

Wow, this is gorgeous

Jorunn sa...

Nydelig kort! Dette må jeg prøve på, alltid moro med noe nytt...

God påske,
klem Jorunn

❤ Kaia sa...

Nydelig kort, igjen....
Og julekortet i innlegget under julekurven var rålekkert, for ett herlig motiv...
Ha en fortsatt flott påske.
Klem fra Kaia

Helle sa...

Hei Marianne
Så flott telt-kort du har laga!
Jeg har også lagd sånne kort,men med plass til å skrive på baksiden,smart løsning du har!
Påskeklem fra Helle

Scrap by Rô sa...

Hi Marianne...

Great card. How about a tutorial for it??? :)
Hugs
Rosana

Janniche Drivdal Eriksen sa...

dette var fint!
får vel få en demo en gang av dette
kos deg på scraporama i helgen!
klem