onsdag 9. februar 2011

Vintage med Inkido

Her kommer to nye Inkido kort fra meg.
Det første kortet har motiv fra et av Inkidos vintageark. Dette er egentlig et julemotiv, men når jeg bare klipper vekk jula på den ene siden, synes jeg godt det kan brukes hele året:)
Papirer, hjørnestempel og pynt finnes alt hos Inkido.



Mitt andre Inkidokort ble et guttekort. Det blir ikke laget for mange av dem her i huset, men noen ganger er det befriende og gå for det litt røffe. Inkidos vintageark "Gentlemen" passer perfekt til gutter i alle aldre:)





8 kommentarer:

May Britt sa...

ååå det var et helt nydelig kort:)

klem maya

Randi Th. sa...

Nydelige kort du har laget! Jeg falt spesielt for det lyseblå....
Helt herlig!

Ha en fin kveld!

-klem

❤ Kaia sa...

Nydelige kort Marianne.
Lekkert guttekort...
Nå har jeg bestilt meg de punchene du har brukt på det øverste kortet :-)
Gleder meg til de kommer...
Klem fra Kaia

nergele's puslerier sa...

Heisann

Jeg blir helt matt av det du presterer,det er bare så lekkert- og tenk så koselig å gi bort disse venninegavene og de måtte jo bli kjempeglade og ikke for å snakke om det nyeste kortet ditt det er helt rått..

Hilsen fra Hilde Johanne

Ludwisia sa...

Oh this is fabulous,wonderful. :O)

Annacarin sa...

Underbart Marianne.. håller med dig om att det första kortets motiv passar utmärkt till hela året! Tycker om dina båda kort, Du är alltid bra på det du gör!
Ha det gott, Annacarin

unni's scrappeboble sa...

ÅÅ herlighet kor flotte dei var og det øverste falt no eg heilt for, nyyydelig :D

Wenche sa...

Det ene lekre kortet etter det andre, Marianne!!! Du er en racer!!! Så artig med den boksen da, hihi ;D Blir nok en tutorial på plass til uken håper jeg...2 varianter blir det kanskje :)
Ha en fortsatt herlig og kreativ uke!!
Klemmer, Wenche :0)