mandag 19. desember 2011

StampARTic - Utfordring

Hos StampARTic er vi i gang med årets siste utfordring, som du kan kose deg med helt frem til 10. januar.
Utfordringen er å lage et kort i din egen stil, med produkter og/eller teknikker du liker best. I tillegg er temaet for utfordringen "Vinter bursdag".

Hmmmm, min egen stil....produkter og teknikker jeg liker....
Det måtte jo bli et brettekort, det er klart, og selvfølgelig måtte papirene være fra Pion Design, og motivet fra Sugar Nellie. Mer MEG enn det blir det vel ikke:)

Pion papirene jeg har brukt er fra kolleksjonen "Minnenas Atelje" som kommer i både liten og stor størrelse. 
Digi motivet fra Sugar Nellie heter "Victoria standing", er hun ikke bare helt nydelig? Du finner henne hos Funky Kits, og denne gangen har jeg fargelagt henne med Prisma Colors.
Siden det skulle være et vinter bursdagskort har jeg pyntet med masse snøkrystaller. Swirler, perler og roser måtte også med, og teksten jeg har brukt inni kortet er fra "Ett Trykk".






9 kommentarer:

Anonym sa...

Det er bare ett ord å si om dette kortet, NYDELIG..... Denne jenta og de fargene er bare sååååååå fint.
Ønsker deg en fin mandag.
Klem
Kari-Mette Laget

Riet sa...

So wonderful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Canonbury creations sa...

Wonderful card Marianne, love the colours! My post today gives you credit for my card, hope you like it!
http://canonburycreations.blogspot.com/2011/12/make-my-monday_19.html
Val x

Anonym sa...

Kortet er nydelig og fargeleggingen din er helt utrolig!!!
Ha en fortsatt flott uke :o)
Klem fra Heidi

Eva sa...

Åhh, du gör så otroligt mycket fint...och jag får så mycket inspiration från din blogg. Ikväll testade jag den där lilla söta stjärnan som vecklar ut sig...den blev jättefin och var så rolig att göra.
Tack snälla rara för allt du delar med dig av!!!
Passar på att önska dig en riktigt
God Jul och ett härligt 2012!
mvh Eva i Kalmar

Cliona Larkin sa...

Wow, Wow, Wow......stunning card.

Cathrine sa...

Nydelig kort! Flotte farger og kjempesøtt motiv:)

June Nelson sa...

Sheer gorgeousness itself your colouring on the little girl is beautifully subtle love it xxxxx

Anna sa...

Åh, vilket härligt kort!! Så himla gulligt! :)
Kramis