fredag 27. januar 2012

Rundt kort i "ny" stil:)

Jeg fikk lyst til å lage noe helt annerledes enn jeg pleier, og siden den fantastiske bloggen til Lenet imponerer meg gang på gang, så ville jeg ta med meg denne inspirasjonen bort i hobbykroken og se hva det kunne føre til:)
Her er resultatet mitt, et rundt kort helt uten motiv og bilder, med en enkel tekst fra Kreativ Hobby. Jeg fant noen lekre papirer i restehaugen, og har brettet to sånne "brett, brett, brett til du stuper" - rosetter, som jeg har limt oppå hverandre. Jeg har brukt puncher fra Martha Stewart og EK Success, swirler fra Cherry Lynn, og en tekstramme fra Spellbinders. Roser, perler, perlebånd, silkebånd og knapper, og en hvit blomst som jeg har heklet selv.



15 kommentarer:

Linda Birgitte sa...

Så lekkert, likte kjempegodt fargene og utforminga av kortet :)

Иришка-Лав sa...

Ух ты как красиво!!

Solveig sa...

Dette ble nydelig og flotte papirer!!
Så stilig den bretting i midten!
Ha ei fin helg!

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Scrappellen sa...

Lekkert♥!!:) Og de rosettene er mer enn nok pynt, noen ganger!:) Ønsker deg en koselig, og kreativ helg♥!:)
go'klem, Ellen

Scrappellen sa...

Det var dette jeg skulle skrive, egentlig...Jeg synes også det er litt mer gøy og inspirerende å lage noe helt annet enn det man pleier, med fargelagte motiv osv., og det hjalp på å få tilbake "gutsen"♥!;))

Gunn`s Kort sa...

WOOOOOW..:) For et fantastisk flott arbeide og en grei ide, som jeg "stjeler", hvis det er ok:)
Klem Gunn

Christina C. sa...

WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW....you are amazingly creative, Marianne! Always in awe of your talent!!!

Angelica sa...

Supersnyggt!!!
Jättesnyggt med rosetten i mitten.
Ha det!

Therese sa...

Så nydelig kort. Så søt liten hekla blomst! Og den brettede rosetten er veldig dekorativ. God helg! :)

Anne-Eddie sa...

Ååå, denne var lekker! Nydelig håndarbeide, både i papir og hekling! Knallfin!
Klem fra Anne-Eddie :)

Sivic sa...

Kjekt når en får inspirasjon.
Kortet ble lekkert!!
Ha ei fin helg!

Anonym sa...

Åååh gurimalla sååå stilig og så vakkert :)
God helg :)
Klem Lill

Linda sa...

Kjempelekkert kort du har laga, lekre farger. Er ofte innom her for å få litt inspirasjon men ikkje alltid at eg kommenterer. Syns ofte det er vanskelig å finna ut kva eg skal skriva for eg har snart brukt opp alle orda.Seier det igjen, du er bare så kreativ og dyktig. Skjønner ikkje kor du tar alle ideene dine frå. Ønsker deg ei riktig flott helg. Klem Linda :)

Merethe sa...

Kjempelekkert, flott med brett-til du stuper:) rosettene.
Klem fra Merethe