mandag 23. juli 2012

Sommerlig i brunt og rosa

Jeg synes brunt og rosa er en flott fargekombinasjon, og her har jeg funnet frem disse fargene fra Pion Design kolleksjonen Grandma`s school book. Papirene jeg har brukt til dette kortet heter School book, Summar play og Red clover. Jeg har sydd med maskin rundt alle paneler, motivet fra Bildmålerna har jeg fargelagt med Distress Markers, og blomstene har jeg stanset ut og laget selv. Jeg har pyntet med punchborder, blondeserviett, perler og bånd.



8 kommentarer:

Jacqui's little piece of England sa...

This is so cute. What a lovely image and the way you've coloured her is just perfect.

jacqui x

Askepott sa...

Ja, rosa og brunt er flotte fargekombinasjoner. Kortet ble lekkert - så flott dekorert.

Fortsatt god sommer!

Anonym sa...

Oh WOW Marianne this is just gorgeous. Such clever detail and colouring. Love it. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

Waw beautiful card, lovely image and such great colors. Hugs! Mojca

Kristin Langnes sa...

Nydelig kort i herlige farger!

Sandra Hammer sa...

Så nydelig! Brunt og rosa går virkelig godt sammen =)

Smil fra Sandra

Linneas Atelje-Scrapbooking sa...

Så fint, gillar verkligen de vackra bruna färgerna!

adablog14 sa...

Hei Marianne
Mitt navn er Ada og jeg skriver fra en liten by i Italia nordo. Jeg følger bloggen din i lang tid og jeg må si du er veldig god. Mange ganger er jeg inspirert av ditt arbeid å få gode resultater. Jeg åpnet min blod fra en uke hvor jeg har publisert et kort etter din sketc PION design, men jeg kunne ikke delta fordi «jeg hadde ikke bloggen. Jeg lar min adresse adablog14.blogspot.it. Slik skriver jeg brukte google oversetter. Jeg håper du kan forstå.
Ada snart