tirsdag 14. august 2012

Telyskort - Pion Design

Jeg har et nytt telys/fyrstikker kort å vise frem i dag. Jeg vet det er mange som ønsker seg en tutorial på denne, men døgnet har rett og slett ikke mange nok timer. Jeg skal prøve å rote frem målene etterhvert, men akkurat nå blir det bare telyskortet.
Jeg har brukt papirer fra Pion Designs mini julekolleksjon Waiting for Santa II - 6*6". Jeg går nok aldri lei disse vakre papirene, hverken i lite eller stort format:) Tekstene jeg har brukt er fra NSS, Kreativ Hobby og Stempelglede.






7 kommentarer:

sovenok1703 sa...

Как же мне нравятся ваши работы. Прям такое настроение создают хорошее.

adablog14 sa...

Hello Marianne ...
Your telyskort is wonderful as all the scrap you do. Your cards inspire me. You are very good ...
soon Ada from Italy

Miranda Slagboom-de Groot sa...

It's very pretty.
Hugs Miranda

Christina C. sa...

OMG...Marianne, this is INCREDIBLY GORGEOUS! lOVE this amazing creation. Do you ever sleep????????
You just blow me away with your talent and creativity. Will you be doing a tutorial for this????

Anonym sa...

So beautiful Marianne. Such a gorgeous image and so cleverly assembled. A wonderful gift to receive. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

This is so gorgeous Marianne. Hugs! Mojca

Unknown sa...

wow totally gorgeous ...wonderful work hugs sassyxx