onsdag 31. oktober 2012

Mer morro med dekaler fra Kreativ Glede

Det har åpnet seg en ny verden for meg med dekaler fra Kreativ Glede. Dette er sååå morro, og mulighetene er uendelige. 

I dag har jeg laget en julepynt til å henge på treet, eller i vinduet. 
Spellbinders kan brukes til så mangt, og her har jeg rett og slett brukt plastembalasjen, hihi:) Jeg har skrevet ut vintagebilder på en dekal/overføringsfolie, du får plass til 12 bilder i julepynt størrelse på en dekal. Siden jeg ikke har laserskriver, så bruker jeg klar spraylakk (fra Biltema) på dekalen før jeg klipper ut bildene. Etter noen sekunder i vann overførte jeg bildet til den gjennomsiktige plasten min, det er jo så enkelt, og kjempegøy! 

Til julepynten har jeg stanset ut to blondesirkler fra Marianne Design. Jeg stanset ut en oval i midten med en Spellbinders dies, og limte bildet på plass før jeg limte de to delene sammen. Den ovale rammen er stanset ut og limt på med 3D puter til slutt. Litt pynt, og julepynten er ferdig. 
Jeg har pyntet likt på fram og bakside, og det gjennomskinnelige motiver er like lekkert fra begge sider.

Se for deg julepynt som dette med bilde av barna, barnebarn osv....det skal iallefall jeg lage!



Her  ser du bedre hvor flott det blir når lyset skinner gjennom motivet.


12 kommentarer:

Erica ♥ sa...

Nice nice, love it !

Hugs Erica ☼

bolletjelucky.blogspot.com sa...

Wow what a beautiful christmasornament.It will look very pretty in a christmastree! greetings Miranda

Lillians Blogg sa...

Ja, ja.........du får det til å se så lekkert ut at misunnelsen vokser meg snart over hodet :( NYDELIG as usual Marianne. KLEM

Anonym sa...

Gurimalla så nydelig!!! Og genialt og dekorativt, du er bare så kreativ :)))
Klem Lilli

Anonym sa...

Gorgeous gorgeous gorgeous Marianne. Hugs Sheila.x

oheidia sa...

Kul teknikk og skikkelig stilig resultat! Dette må jeg prøve meg på etterhvert! Flott resultat som du har laget!

oheidia sa...

Kul teknikk og skikkelig stilig resultat! Dette må jeg prøve meg på etterhvert! Flott resultat som du har laget!

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Pia sa...

super god ide og sikke nydeligt og så dejlige farver og motiv
knus Pia

Anne-Eddie sa...

Bare lekkert!! Virkelig nydelig!!
Men det må komme til en nettbutikk først!! Klem fra Anne-Eddie :) Om jeg skal bruke det altså....:)

❤ Kaia sa...

Knallbra Marianne.....

Klem fra Kaia

Mojca sa...

Oh this is soooo elegant and pretty. I love this die. hugs! mojca