mandag 21. januar 2013

Bursdagskort - Nyheter fra Bildmålarna



God morgen:)
Til kortet mitt i dag har jeg maskert sammen to av Bildmålarnas nyeste stempler. Dette nydelige Mimosa stempelet heter Mimosa Spelar, og det flotte bakgrunnstempelet heter Sol. Jeg har fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. 
Til kortet mitt har jeg brukt papirer fra Bildmålarnas to siste kolleksjoner: 
Ellers har jeg brukt rammer fra Spellbinders, swirler fra Quick kuts, blader fra Martha Stewart, tekster fra Kort & Godt og NSS, blomster fra WOC, perler, blonder og bånd.




9 kommentarer:

Pinglans pyssel sa...

Så fint :)

mvh Ingela

Sivic sa...

Nydelig!
Ha en fin dag,klem

Jacqui's little piece of England sa...

Beautiful Marianne superb colouring
jacqui x

Chris_P sa...

WOW så himla fint!!

Mojca sa...

Oh what a cute image and so gorgeously coloured. hugs! Mojca

Lillians Blogg sa...

NYDELIG som vanlig - du er bare SÅ flink altså Marianne :) KLEM

Anne-Eddie sa...

Åh, så nydelig!! Du får det til å se ut som det hører sammen! Nydelig fargelegging! Klem fra Anne-Eddie :)

Sissel sa...

Helt nydelig :)
Klem Sissel

Ida sa...

Så flott å farge på kraft!:)) må prøves en dag...
Nydelig kort!:))
Ida