fredag 22. mars 2013

En vårlig kurv - Pion Design

Jeg elsker å ta frem Pion Design kolleksjonen Fairytale of Spring når våren nærmer seg, og her har jeg laget en kurv som skal fylles med godter til påske. Wenche Wold er damen bak denne nydelige typen brettekurv, og hun har laget en flott tutorial til denne i det siste Ett Trykk. Her har jeg valgt å lage lokk til min kurv. Papiret jeg har brukt heter Tulip Bud, og så har jeg flettet inn litt grønn damask fra kolleksjonen Grandma`s School Book. Kantpunchen er fra EK Success, og rammene på lokket er fra Spellbinders.




10 kommentarer:

HOBBYMAUREN sa...

Nydelig kurv!

RoseSommer sa...

Jeg kikker og kikker på bildene. Så mange fine detaljer, og fin fasong.
God påske!

Kort og Søm sa...

Så nydelig!
Hilsen Fredrikke

Linda sa...

Wow, denne kurven var bare lekker.
Ønsker deg ei flott helg. Klem Linda :)

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott Marianne...

Ha ei super helg (i Sverige)

Klem fra Kaia

Mojca sa...

oh so pretty. would love to se a tutorial on how it's don. hugs! Mojca

Synnøve sa...

Nydelig kurv, Marianne! Vårlig og vakker.

God påske!

Gro sa...

Kurven er fantastisk flott. Og den er så nydelig i mørk vinrød farge ;o)

God påske. Klem :o)

Ida sa...

Fantastisk nydelig ble den, og ennå flottere med lokk!:))
God påske.
Ida

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx