onsdag 31. juli 2013

En gave eske - Pion Design

I dag har jeg en gave eske å vise frem, laget med de flotte papirene fra Pion Design kolleksjonen Vintage Garden. Esken er brettet av bare ett stykke kartong, og er både eske og lokk i ett. Mal til denne finnes flere steder på nettet, men denne gangen målte og kuttet jeg etter eget hode, så jeg har dessverre ingen link å dele. Utenpå esken har jeg pyntet med blomstermotiver fra arket Seed Packets, på innsiden har jeg dekket esken med det nydelige gjerdet fra arket Garden. Ellers har jeg pyntet med rammer, border og massevis av perler.






6 kommentarer:

Maca sa...

I like this!

Unknown sa...

Utruleg stilig. Kor stor er eska?

Artes de Nágela sa...

Marvelous!
I loved the design of your box!
Hugs,

Karina Bunkenborg sa...

Meget meget smukt!

Anneke sa...

What a lovely box you have made. Love the pion paper too.It's really pretty Mariannes. Anneke Voskuijl.
www.annekescardart.blogspot.com

Anne Lise sa...

Skulle virkelig hadt dine mål til denne.
lissicat@start.no