mandag 10. mars 2014

Sketchy Colors - Fargeutfordring

På grunn av data/blogger trøbbel er innlegget mitt en dag forsinket, men hos Sketchy Colors er en ny utfordring godt i gang. Denne gangen er det en fargekombinasjon vi har å by på, og fargene vi vil se er turkis/gul/hvit. Sponsor hos oss i hele mars er Digital Delights.

GRATULERER til May Grethe som ble min vinner av vår #200 markering. Premie kommer snart til deg:)

Til kortet mitt har jeg brukt både stempel og papirer fra Bildmålarna. Dette flotte motivet heter Uggla, og papirene er hentet fra kolleksjonene Soft Collection og Wild Flowers.



3 kommentarer:

Linda sa...

Nydelig kort :)
Linda

Unknown sa...

A very cute card. Love the color combination.

❤ Kaia sa...

NYDELIG fargelagt motiv..
Jeg ble helt satt ut her.....

Klem fra Kaia