torsdag 6. november 2008

Kreativ Hobbys utfordring - 20 julekort.

Jeg nærmer meg slutten av Kreativ Hobbys juleutfordring. Her er kort nr. 17 og 18.
Jeg har vært inne på Anne-Mays nydelige blogg, og funnet frem til noen trekkspillkort som det var veldig morro og prøve seg på.

#17
Her er teksten fra Kreativ Hobby, vinterlandskap og julejenta er fra Magnolia.


#18
Julesang og "Gledelig Jul"-tekst er fra KH. Greina i bakgrunnen er fra Magnolia, og julejenta er fra Papilio. Blomsten er vanlig Retro-punsh, som jeg har klippet til mer julestjernefasong.






7 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Ååh, disse var herlige, du!.. Morsomt med litt annerledes formater og slikt innimellom - det gjør seg! :)

Så flink du har vært med denne utfordringen!! Jeg har meldt meg på den i dag, men ikke fått svar på om det er ledig plass for å være med ennå.. Jeg bare håper! For jeg har faktisk en del julestempler fra KH i samlingen.

Takk for varmende ord i bloggen min! :D I løpet av helga skal jeg få kommet meg på posten og få av gårde trykkene dine. Beklager at jeg "er litt treig".. Klem til deg fra meg!

Camilla sa...

Kjempefine! Enig med Hege-Annie, morsomt med variasjon i format. Tror jeg må prøve meg på disse jeg også:) Bare så vidt begynt på mine kort til utfordringen, men håper jeg skal klare det:)
Veldig fin den omgjorte retropunch-blomsten.

Lykke til videre med utfordringen!

Camilla

mayzan sa...

Så stilige kort, morsomt med noe nytt =)
Prøve meg på dette kanskje =)
Titter nok innom igjen =)
Klem fra May-Britt

Turid sa...

Hei Marianne! Jeg var inne på forumet for å finne litt inspirasjon til julekort, så ble jeg fast hos dig - vilken herlig blanding med julekort du har gjort, bare helt underbare!!!
Stum av beundring jeg, lenker til deg fra min blog - lettere å komme på besök ofte da...
Ha det så godt og takk for titten!
Klem fra Turid

line sa...

WOW så flotte de trekkspillkortene var - det skal jeg jammen forsøke meg på jeg også.

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen! :)
Jeg har noe til deg i bloggen min!
Gooood søndag!!!

Gro sa...

Hei.
Så morsomme disse kortene var. Er litt fasinert av alt som har brettekanter og ikke er som alt annet, så dette må nok prøves en gang.
Takk for titten.