lørdag 29. november 2008

To Sarah-kort.

To nye julekort med mine elskede Sarah-stempler.
Dette har fått en swirlekant fra Stempelglede, blonde, brads og julestjerne. Fargelagt med Promarkers.
Dette kortet har jeg klippet av på midten:)
Det artige Sarah-motivet trengte litt liv rundt seg, så jeg har fråtset med mønsterpapir, knapper, og minibjeller. Snøkrystallen er både punch, og en finer-krystall fra Europris, som jeg har pusset med sandpapir, og sotet med "Aged Mahognay"-distress, bling i midten. Embosset blondekant og hjørner fra CB-n, og swirler tegnet for hånd med tusj. Tekstan er fra KH.

8 kommentarer:

eba sa...

Nydelige og forseggjorte! <3

Angella sa...

Så utrolig flotte kort Marianne... Liker stilen og ikke minst fargekombinasjonene.

Takk for kommentaren i bloggen min.
God helg
Angella

Aud sa...

Har tittet gjennom hele bloggen din nå, og jeg er såååå imponert! Du lager utrolig lekre kort, de er veldig inspirerende å se på!
Leste også der du fortalte hvorden det er med dine barns helse, og med tanke på hva det innebærer - blir jeg enda mer imponert over alt det nydelige du lager og viser oss!

Unknown sa...

Nok en gang 2 nydelige kunstverk fra deg!!! <3<3
Lekre detaøjer, herlige farger og så stilig desse korta med halv forside er!!!!

klem,
Jorunn

Anonym sa...

Kjempefine kort du lager. Virkelig en inspirasjon for oss andre!

Ingunn sa...

Så herlige kort! De stemplene er bare nydelige, og når man fargelegger så bra som du gjør, må det jo bare bli helt topp!

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlige kort!! :D

Ønsker deg ei riktig fin adventstid, Marianne! :) klem

Desirée sa...

Wow her var det kommet utrolig mye lekkert siden sist!! For noen flotte kort du har laget, og alle tagsene og brettekortet og og... Jeg er helt imponert nå jeg!

Ha en riktig flott førjul, og ikke stress for mye, det blir jul til slutt uansett :)

Klem fra Desiree