mandag 21. juni 2010

Litt av hvert.

Etter en fantastisk scrappehelg på Mjøstreff er kroppen sliten, men inspirasjonen på topp:)
Sju kort ble til i løpet av helga, og de dukker opp her litt etterhvert, men først må jeg lande litt.
 Her kommer to kort som jeg lagde før jeg dro.

Først et gratulasjonskort med motiv fra Elisabeth Bell. Jeg har fargelagt hele motivet i kun en farge. Det ble en stilig, litt vintage effekt synes jeg.

På lørdag var det bryllup i Sverige, og hos Inkido feiret vi med bryllupskreasjoner av alle slag, i fargene hvitt og gull. Her er mitt Inkido bryllupskort.

6 kommentarer:

Wenche sa...

Nydelige kort!!! Likte veldig godt vintage kortet.
Ha en fin fin dag og jeg gleder meg til å se hva du har laget i helgen.
Klemmer fra Wenche :0)

Unknown sa...

Nyyydelige kort, og herlig med motiv i en farge!!!
Lekkert bryllups easel kort også!!!

Klem,
jorunn

Dunja Trautmann sa...

Hi Mariannes,

both cards are so wonderful! The second one is so lovely heartful.

Hugs Dunja

Trine sa...

Hei, takk for sist! Ja skal si du var effektiv i helgen.... helt imponert:) Så flotte disse kortene var. Og stilig fargelagt stempel motiv.

Klem Trine!

Bodil sa...

Nydelige kort :)

Riet sa...

So gorgeous cards Marianne,i love your image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx