onsdag 16. juni 2010

Ukas Inkido prosjekter.

Jeg har lekt meg med Inkidos produkter igjen, og denne gangen ble det litt tøft, litt søtt og litt ennå søtere:)

Først et guttekort hvor jeg har brukt dies fra Tim Holtz, litt hyssing, noen knapper,bølgepapp, og "gratulerer" tekst fra Inkido. Papiret jeg har brukt er fra serien Cartas, og skilt/oppheng har jeg festet med 3D limputer.









Til viftekortet har jeg brukt mønsterark "fra Ladybug and Friends", og motivene kommer fra de samme arkene. Tekststempel og stæsj fra Inkido.













Etter å ha prøvd meg på damesko, så fikk også jeg lyst til å prøve å lage sånne søte små babysko som jeg har sett rundt i så mange blogger:)
Også her har jeg brukt papirer fra "Ladybug and Friends", og perler og blondeblomster fra Inkido.




7 kommentarer:

Bodil sa...

Ååå så mye fint du har lagd her.
Klipper du til viftekortet selv?
Synes det var så kjempefint. søte babysko. Det øverste var skikkelig tøft. Det skiltet er på min liste over "må ha" ting :)

Therese sa...

Her var det mye fint!
De babyskoene var nydelige! :)

Riet sa...

What a beautiful creations Marianne.

Hugs Riet.xx

Anne sa...

Skikkelig herlig det guttekortet, og viftekortet var kjempefint og veldig oppfinnsomt.
Kjempesøte babysko. :)

Pinklady 68 sa...

Tre flotte prosjekter Marianne! Stilig herrekort og søte sko:-)
Viftekortet var min favoritt med all sin herlige pynt, stempler og farger. Lekkert!!

Ha en fin sommerkveld! Klem Laila.

BME sa...

Ååå, det viftekortet var nydelig. Skoene kjempesøte. Jeg prøvde meg også på sko i dag, men laget bare en :)

Lilledesign sa...

her var det mye fint ,søte sko :)