lørdag 30. juni 2012

En liten bok - Pion Design

Barn sier så mye artig, og vi voksne glemmer så fort! Jeg har laget en liten bok til å samle barnets første ord og andre gullkorn. Valget av papir var enkelt. Pion Designs Little Girl fra kolleksjonen Grandma`s school Book er sååå herlig, og her passet det godt i 6*6” formatet. Det gule arket er baksiden av Little Girl i stort format, og borden har jeg klippet ut fra arket Borders. Teksten har jeg skrenet selv på pc-n.




Til permens innside har jeg brukt resten av det koselige motivet, og en flott barnetekst fra Kort & Godt.




10 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Denne var jo bare aldeles skjønn :) En ide som jeg tar med meg videre ;) Takk for all inspirasjon! Er ofte inne og kikker, men sjelden jeg kommenterer... Ha en fortsatt god helg!

Maarit at Violets Corner sa...

Så nydelig!

Klem
Maarit

Neltine sa...

Mama Mia Marianne, how I love this book. You are so creative and, watching your blog makes me so happy every time:)

Can you also tell me how you make the 5 holes in your book for the binders? Did you use a punch for it?

Thanks for your answer if you have the time;)

Greetings,
Neltine

Iffa ...... sa...

Hej!

Vilken underbar bok du gjort!
Tycker det är så kul att bevara barnens uppväxt på detta sätt, och i en fin bok gör det ännu roligare!

Ha en trevlig lördagskväll!
Kram Iffa

Kari sa...

Bare helt nydelig den boka! Du lager så utrolig mye flott, jeg er kjempeimponert! Så lurt påkommet, man glemmer så lett alt det morsomme ungene sier når de er små, og skriver man det ned kan det være å finne igjen senere..... Jeg snakker av erfaring... : )
Ha ei fin helg! Jeg gleder meg til i morra, da skal jeg på scræppetreff sammen med 4-5 andre damer.

Anonym sa...

Just simply stunning Marianne. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

I just love the soft colors that you always use for your creations. This book is anazing. Hugs! Mojca

Anne-Eddie sa...

Nydelig bok med en vakker tekst!! Disse arkene er så nydelige! Ha en fin helg! Klem fra Anne-Eddie ;D

Alyce Kit and Clowder sa...

Stunning Marianne! Such beautiful colours and details :)

Maryann Laursen sa...

This is just so gorgeous and such a great idea. I have been writing these things down for a long time with my grandkids, but must admit it was just in an ordinary notebook, but this would be soo much fun to make and give them maybe on their weddingday. I´m sure they would love to have it then.