tirsdag 5. juni 2012

Mormors Skolbok / Grandma`s School book - Pion Design

Endelig er den her, Pion Designs nye papirkolleksjon Mormors Skolbok. Denne kolleksjonen er som et vakkert eventyr, eller som en reise tilbake i barndommens sommerminner.

Mitt første kort med Mormors Skolbok / Grandma`s school book ble et tresiders kort. Jeg har kombinert store og små papirer, funnet tags og detaljer og i kjent Pionstil så matcher alt perfekt. Ååååå som jeg koser meg.
Forsiden har jeg laget som en ramme, hvor disse herlige vintagebarna titter inn i skogen som jeg ha laget på side to:) Til slutt har jeg brukt tags og ramme til tekst og skrivefelt.
Her er papirene jeg har klippet i for å lage dette kortet:
 
 



12 kommentarer:

Astrid sa...

A stunning card Marianne, love the new papers !!

hugs Astrid

June sa...

Du og du så nydelig!
Klem, June

Anitta sa...

So so so beautiful card. I like !!!

hugs,Anitta

Lin Monika sa...

wow, for et vakkert kort! Denne serien fra pion må jeg ha ser jeg.
Ha en fin dag:)
Klem, Lin Monika

Danielle Champagne sa...

Marianne, this is just fabulous. I love this style of card. your papers are also very beautiful Hugs.

Alyce Kit and Clowder sa...

This is such a gorgeous layout Marianne. I really love the beautiful papers and the border punch is a really nice touch :)

Med kjæleik til livet sa...

wow - kor fint ;)

og kan så minne meg om mormors skolebok ;)

deler du ein mal også ;)

monikasmil

Mojca sa...

Ohhh this is so gorgeous Marianne. Really love the aged look. Hugs! Mojca

Canonbury creations sa...

Wonderful card Marianne, love the children looking into the forest:)
Val x

Hilde sa...

Flott kort Marianne!! Just my style!

toneal sa...

Lekkert kort :)

Scrappellen sa...

Såå nydelig laget, og super vakre papir♥♥! Jammen har de klart det igjen..nok en serie med de nydeligste ark man kan tenke seg, og jeg tror..min favoritt denne gangen er de m kornblomstene♥♥!;)
Ha en koselig kveld...jeg reiser til sool og varme!:))
Klem,Ellen