torsdag 31. januar 2013

Notatholder fra Kreativ Glede, med Pion Design

Jeg har dekorert en notatblokk holder fra Kreativ Glede, med de flotte papirene fra Pion Designs nye kolleksjon Alma`s Sewing Room. Denne er litt penere å ha stående fremme enn alle Post it blokkene som pleier å flyte hjemme hos meg. Kreativ Gledes notatholder er laget i solid tykk papp, og arkene med sløyfe rundt, og en liten blyant følger med. 

Pion Design papirene jeg har brukt er:
Alma`s Sewing Room 6*6" - Blue Room
Alma`s Sewing Room - Borders
Alma`s Sewing Room - Images




12 kommentarer:

Lindas hobbystue sa...

Kjempeflott altså! Flotte fugler og nydelige farger :)

Gro sa...

Den var lekker.

Klem :o)

lin_ka1 sa...

łał )))) Super

Marthe sa...

Nydelig notatholder <3

Dette var jammen en god gave ide' - herved lagret på "må ha" listen min.

Ha en fortsatt fin dag!!!

Anonym sa...

Just gorgeous gorgeous gorgeous, Marianne. Hugs Sheila x.

Riet sa...

This is so gorgeous.

Hugs Riet.xx

❤ Kaia sa...

Nydelig Marianne.....

Klem fra Kaia

Christina C. sa...

Beautiful project....for sure the loveliest note holder I have ever seen!

Mojca sa...

what a great project. hugs! Mojca

Lillians Blogg sa...

Smart og flott på samme tid. :)

Anneke sa...

this is beautiful and looks great to have this on your desk.
greetings from ann

Kjersti sa...

Så nydelig Marianne - og jeg er jo så heldig å ha sett den IRL også:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)