fredag 20. mai 2011

En ny stil - Pion Design

Vi henter vel alle inspirasjon fra alle de fantastiske scrappebloggene rundt om, og selv stopper jeg ofte fascinert opp i blogger som har en helt annen stil en min. Alltid klar for å prøve noe nytt:) Denne gangen har jeg funnet inspirasjon i en flott blogg "Peets scrapalbum". Kortet mitt er fylt med rammer, 3D puter og håndsøm. Det er artig å se at et kort med et enkelt utrykk tar minst like lang tid å lage som et kort med masse stæsj og fiksfakserier.
Papirene jeg har brukt er fra Pion Designs "Sagan om våren", og teksten er fra Stempelglede.




9 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Helt sant. Et "enkelt kortD" tar like lang tid. Dette kortet var kjempetøfft.
Kortet i innlegget under her og, NYDELIG....
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Cathrines-creative sa...

Nydelig lekkert kort:-)

Anonym sa...

Et nydelig kort, fikk litt lær-følelse da jeg såg den:)
Lekre farger og detaljer:)
Ønsker deg en god helg, Marianne:)
Klem Lill

Guri sa...

Alltid imponert over håndsømmen din. For ein tolmodighet du må ha :)

Line A sa...

Lekkert! :)
Har laget en veske-boks etter inspirasjon fra deg..
http://lineshobbykrok.blogspot.com/2011/05/veske-eske.html

Susanne sa...

Det blev jättevackert och stilrent. Härligt att dekorera med ramar och sömmar... Ha en trevlig helg allesammans! Kramizar

Riet sa...

What a wonderful card Marianne.

Hugs Riet.xx

Christina C. sa...

Marianne, this is absolutely exquisite...gorgeous papers!!!! Beautiful design!

Nina sa...

Åh, himmel for en jobb du må ha hatt, Marianne! Men så ble det jammen meg bra også, det skal være sikkert og visst :)
Nydelig med grønt og rosa ♥

Klem fra Nina.