mandag 2. februar 2009

Et bursdagskort.

Har laget et skikkelig jentekort, og det nydelige alvemotivet har jeg kjøpt hos Susana. Hun har masse lekkert å by på i butikken sin, og hvis du tar turen dit, så kan det være greit å stikke innom bloggen til Aud først, å lese hva hun har skrevet her.

Her har jeg lagt acetat over motivet, og lagt på dråper av glossy. Vet ikke hvor fornøyd jeg ble, men nå er iallefall det prøvd:) Den store blomsten har jeg delt i to, og så måtte jeg jo ha med noen roser. Veldig vanskelig å styre unna dem nå for tiden synes jeg:) Blonden har jeg gitt litt farge med lilla Distress.



10 kommentarer:

Rach sa...

A beautiful card,
such soft and pretty colours. hugs rachxx

AN sa...

Wau, niin kaunis kortti!! :)

Maya sa...

Så utrolig stilig fargecombo!!!
Digger den store blomsten!
Nyydelig alvejente,lekre farger og detaljer!
Klem fra Maya :)

Aud sa...

Helt utrolig nydelig var det!♥♥♥
Herlige farger og supert fargelagt som alltid!

Åse sa...

Vakkert kort i vakre farger. Og ja, jeg er fortsatt like imponert over fargeleggingen :)

Aina sa...

jeg synes du har all grunn til å være fornøyd, jeg. Kjempekoselig kort :O)

Pia sa...

Hvor er det et sødt kort med mange lækre detaljer

♥ Kari ♥ sa...

Så nydelig Marianne! Lekre farger og detaljer, og supersøtt stempel!
Du har laget så utrolig masse lekkert siden sist jeg tittet innom. De to julekortene med Crisalis stermplene var bare såå fantastisk flotte!!
Klemmer fra kari

Iren sa...

Skikkelig søt/sukkersøtt dette kortet her Marianne :o)

Ha en fin dag!

Jeg legger meg inn som følger hos deg håper det er ok ;o)

Klem

Antje sa...

Nydelige, sarte farger - et utrolig vakkert kort !!
Klemmer fra Antje