fredag 6. februar 2009

Sukkersøttutfordring #27.

Sukkersøtt har kommet til sin utfordring nr. 27, og denne gangen handler det og Valentinsdagen. Lag et kort, eller noe annet lekkert, til noen du er glad i!
Mitt bidrag denne uken har valentin motiv og tekst fra North Star Stamps. Kortet er hjerteformet, og er bundet sammen med silkebånd, i huller laget med BIA. Jeg har brukt mye tyll, som jeg har pyntet med dråper av glossy, og utstansede blomster, bling og metallpynt. Swirlekanten er laget med stempel fra Stempelglede.


17 kommentarer:

Lene Aase sa...

WOW, så lekkert. Nydelig med swirlekanten og superflott fargelagt:)

Klem fra Lene.

milli sa...

Så fint kort!!! Morsomt med hjerteformen, perfekt for valentin:)
Jeg tror jeg må kjøpe meg litt tyll selv, for dette var kjempenydelig!

Ønsker deg en super helg!

Klemmer fra
Camilla

Aina sa...

Åååå, jeg smeltet helt jeg nå. Så nydelig :O)

Aud sa...

Det er bare helt fantastisk vakkert!♥♥♥

Ha ei strålende helg! :o)
{{{klem}}}
Aud

Lena sa...

Kjempefint kort, Marianne.
Gleder meg til å treffe deg på neste Strømmentreff :-)

Eva Helen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eva Helen sa...

Kan bare si WOW sååå VAKKERT!

Solli sa...

Dette er bare en ren nytelse for øyet!

Nydelig !

Anita sa...

Nydelig kort! Kjempefint motiv, og formen på kortet er stilig, passer fint for valentinstemaet:)

Håper du får en kjempefin helg!

Klemmer fra Anita

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempesøtt og veldig Valentinsk! God helg! :)

Pia sa...

det er super super lækkert

Iren sa...

For et skjønnt valentine hjerte Marianne!!!

Ønsker deg en flott og kreativ helg!

Klem

Antje sa...

WOW, det hjertekortet er kjempelekkert !! Herlige detaljer !!
Ha en riktig så bra helg, klemmer fra Antje ;)

Maya sa...

Lekkert,Marianne!
Du er ett råskinn på brettekort,og på andre formen enn standard!
*imponert*
Flinka :)
Helgeklem fra Maya :)

Solveig sa...

Dette var flott!
Ha ei fin helg!

Sianba sa...

For et nydelig kort. Kreativt å binde det sammen med BIA'n og silkebånd :-)
Jeg kjøpte faktisk det samme stempelet for et par dager siden, det er så nydelig, nå tror jeg jeg vet hva jeg skal lage med det, takk for inspirasjonen :-)

Kristine sa...

Ååå så herlig Marianne!
Så søtt i gi noe sånt til en som man bryr seg om på Valentinsdagen!
Ønsker deg en god helg!
Klemmer fra Kristine:)