tirsdag 10. februar 2009

Valentin.

Jeg har laget to Valentin-kort. Er visst i det skikkelig søte hjørne nå ser jeg:) Motivene er fra Whiff of Joy, og Magnolia, og de er fargelagt med Promarkers OG....(legger inn en liten trommevirvel her)...Copic Markers! Å ja, jeg har funnet et supliment til Promarkerene mine. (IKKE en erstatning altså). Det er samme type tusj, men med noen forskjeller: Copic finnes i over 300 farger(!!!). Endelig noen fine grønne og rosa farger! Spissene kan byttes ut, og de er tynnere enn Promarker-spissene. Fargene blander seg ennå mer/lettere enn med P-markers. Det beste er at alle tusjene kan brukes om hverandre , så her er det bare å blande og mikse og trikse som en ønsker. Copic er drøye i bruk, og det finnes refiller! Jo,...hmm...en forskjell til er det vel...de er en smule dyrere....









8 kommentarer:

Rach sa...

WOW!!!
i am speechless. Marianne these are two fantastic creations...beautifulxx

eba sa...

Nydelige kort! Du overgår deg selv!!! :D Gratulerer med copics! Så en tutorial om copics i går.... fåes de kjøpt i Norge? Pris....? ;)

Pia sa...

WOW super nydelige kort du har lavet

May-Britt sa...

Så nydelige kort du lager med herlige farger og detaljer.
Klem

Maya sa...

Nyyydelig,nyydelig!!
Og du,bare fortsett i den søøøte stilen,du :)
Blir jo så lekkert!!
Klemmer fra Maya :)

eba sa...

Takk for svar. I et øyeblikks dyselektisk anfall, leste jeg prisen baklengs, og falt nesten ned fra stolen! Men da jeg kom til konseptene, så jeg at det var billigere enn (den ene) triamarkeren jeg kjøpte for en stund siden... (Og nå er det jeg som hvisker: 62,-!) Hm... mulig jeg må snuse litt mere på disse copicsene...

Anne I P sa...

Superflott i herlige blåtoner!!!
Du er bare så rå til å få det til Marianne!!!!

Klem Anne

Iren sa...

Super herlige kort Marianne!!! Så nyyydeligt fargelagt og ikke minst fargevalg ;o) Nå må du ikke friste oss til mere shopping *lol*

Ha en fin kveld!