onsdag 24. februar 2010

Gjeste-DT Inkido. Herrekort.

Jeg har laget to herrekort for Inkido. Alt jeg har brukt på kortene er fra Inkidos rikholdige utvalg. Kortene, flere bilder og beskrivelse finner du i Inkidos blogg.

Først har jeg laget et staffeli kort. Collagestempelet har jeg embosset men Platinum embossingpulver, og montert på en chipboard stjerne. Teksten er fra Inkidos utvalg av norske tekster.

Sånn ser kortet ut når det er lukket igjen.




På det andre kortet har jeg embosset to tags av bølgepapp med klart embossingpulver. Bakgrunnen er blå vellum, og collagestempelet finnes blandt Inkidos nyheter.














Inni kortet har jeg brukt ennå et av Inkidos nye stempler, og et kalenderstempel.





Flere bilder, og fullstendig beskrivelse av kortene finner du i Inkido-bloggen.



10 kommentarer:

Jorunn sa...

Utrolig flott!!! Like fine kort som alltid. Jeg likte spesielt godt staffeli kortet med stjerne.
Klem Jorunn

Jorunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gro sa...

Det var jo bare rålekkert! Blir bare sittende og gape jeg, alt du får til!

Wenche sa...

Supre herrekort! Du er så flink med herrekort. Nydelig detaljer. Likte veldig godt stempelet i hjørnene :0)

Klem Wenche

Unknown sa...

Fantastiske herrekort Marianne! Hva du får til :D

Jeg har noe til deg i bloggen min :)

Klem

Norske Scrappere sa...

Så utrolig delikate farger du har brukt, simpelthen elsker brunt og blått.

Ny blogg er på tampen i håp om å samle alle oss scrappeinteresserte - ta en titt inn da vel ;o)

Mvh
Jeanette

millamy sa...

Du er og blir en av mine favoritter... Håper å se deg på skitreffet...

Marina sa...

Wow! I love these beautiful and elegant cards!

Hugs,
Marina

Pia sa...

de er så rålækre de kort du har lavet med så mange lækre detaljer

Gry-Beate sa...

For noen fantastiske kort du har laget.Noen nydelig detaljer, et skue for øye!!

;0)Gry-Beate