søndag 7. februar 2010

Nytt hos Sketchy Colors og StampARTic

Jeg ser at mange er glad i å bruke skisser, og jeg er en av dem! Og jeg synes det er kjempegøy å se gjenom mange kort laget etter samme skisse. Du verden for en variasjon det blir, selv om utgangspunktet er det samme. Jeg håper mange vil kose seg med ukas skisse hos
Sketchy Colors, og jeg gleder meg til å se hva dere lager!

Her er min løsning av ukas skisse. Her har jeg fått tatt i bruk min nye "henge-skilt-dies", og motivet fra Sarah Kay har jeg fargelagt med akvarellblyanter. Teksten er fra Kreativ Hobby.



Her er innsiden av kortet.




StampARTic har også en skisseutfordring i gang. Premien er sponset av AltheasMix, og vi i DT har vært så heldige å få hvert vårt kit å leke oss med vi også. Temaet her er Valentin/kjærlighet, og her er mine DT-bidrag laget av kitet.











14 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Utrolig nydelige ting du har laget, vennen!
Så lekkert i både farger, detaljer og design!

ha en flott sønadg! Go'klem

Unknown sa...

Nyyyydelige nydelige nydelige kort og eske!!! ♥♥♥♥
Stilig den hengeskilt diesen!
Vakre farger og sååå lekkert på innsiden også!!

Ha en flott søndag, vennen!

Klem,
Jorunn

Grethebella sa...

Så nydelige ting du har laget nå... igjen!
Den hengeskilt diesen har jeg ikke sett før.. utrolig fin!

Klem

Aina sa...

Wow, så mye flott du har laget her da! Nydelige farger og detaljer på alt :) Du er så flink!

Pinklady 68 sa...

Nydelige kort og eske du har laget!
Virkelig lekre ark og fine detaljer. Hver og en sitt eget kunstverk:-)

Ha en fin og kreativ søndag!
Klem Laila.

Maren sa...

Kjempeflotte ting du har laget her! Nydelige kort og eske! :)

Britt-Inger sa...

Så mycke vackert du har gjort... :)
Ha en skön söndag.
Kram, Britt-Inger

❤ Kaia sa...

Nydelige kort og eske.
Herlige farger, og nydelig pyntet. Likte veldig godt "hengeskilt-dies'en".
Ha en super søndag.
Klem fra Kaia

Riet sa...

What a beautiful creations Marianne.

Hugs Riet.x

Ida sa...

Nydelig alt sammen! Som vanlig... Du er flink!
Hilsen Ida

Aina Cesilie sa...

Nydelig lekkert det du har laget! Gjennomført fra A til Å.
Det er alltid inspirasjon å hente i bloggen din, Takk for titten!

CraftyC sa...

Wow,, these are all stunning Marianne. Love the first card, she is so pretty!
Clairexx

Anonym sa...

Du er kjempeflink,jeg fann en ny måte og lage brettekort på, håper du har lyst og prøve.kortet finn du under bloggroll(Brettekort)i bloggen min.Ha en fin dag.

Janniche Drivdal Eriksen sa...

ojojoj her var det mye lekkert i samme innlegget gitt!
likte godt det siste med hjerte jeg - det var kanskje litt utypsik deg eller?
klem