fredag 26. februar 2010

Motivet skisse + to julekort.

Motivet har lagt ut en ny skisseutfordring i bloggen sin i dag.
Mitt DT-kort denne gangen ble årets første påske kort. Kanskje ikke så mye egg og kyllinger, men jeg synes denne herlige hunden med gåsunger og sommerfugler passer godt til vår og påske allikevel. Jeg har fargelagt med Distress, og til border og sommerfugler har jeg brukt MS puncher. Teksten er fra Papirloftet.


Juhuuu, det ble hele 7 julekort denne måneden:)
Av Maya fikk jeg denne nydelige tagen, tusen takk vennen, og den måtte jo få sin plass på et julekort. Vintage er fortsatt ikke min sterkeste side, men jeg synes det er utrolig gøy når jeg først setter i gang:) Teksten jeg har brukt er fra Stempelglede.

Månedens siste julekort ble et snurrekort. Det er sååå lenge siden jeg sist laget denne typen kort, og jeg fikk plutselig lyst til å prøve meg igjen. Motivet her har jeg dessverre ikke noen produsent på, men teksten er fra NSS, og den nydelige borden er fra Stempelglede.



Inni kortet har jeg laget et skjult skrivefelt, for at det jeg skriver på kortet ikke skal synes gjenom "snurrehullet". Teksten inni kortet er fra Stempelglede.










12 kommentarer:

ஜ Diana ஜ sa...

Очень красивые открытки!!!! Bemerkelsesverdig kort. Jeg liker !!!!!!!

Unknown sa...

I am so glad that am a follower of your blog! You are making such wonderful cards every time again! I love the Christmas cards so very much. Regards and have a nice weekend, Ageeth

Unknown sa...

Ååå det er jo bare så lekkert!!
Nydelige kort alle tre, så gjennomførte i herlige farger!
Det snurrekortet var berre til å dåne av.... wow!!

Klem,
Jorunn

Wenche sa...

Alle tre kortene er nydelig gjennomført. Du kan trygt lage flere vintage kort :0)

Klem Wenche

Lilledesign sa...

herlig het for noen nydelige kort .
alle er helt fantastisk flotte men det med engler på det var finest,,,,deilige farger :)
ha en flott fredag;)

anette sa...

kjempe flotte kort! :) eg besøker siden din nesten daglig for å se hva fint du har laget! :)
ha en fin og kreativ helg!
Hilsen Anette

Pinklady 68 sa...

Tre nydelig kort du har laget igjen, Marianne! Lekre ark og så søte stempler.
Likte veldig godt det forrige konfirmasjonskortet også. Lekkert!
Ha en riktig god helg!
Klem Laila.

Maren sa...

Åh, guri malla!!! Så fantastiske kort du lager altså, jeg blir bare sittende og måååpe!

Ha en god helg!
Klem fra Maren :]

Anonym sa...

Ååh så flotte kort!
God helg:) Klem fra Cathrine♥

Jorunn sa...

Nydelige kort alle sammen. Flotte farger

Pia sa...

wow Marianne så lækre julekort og påskekort, lækre farver og detaljer

Gry-Beate sa...

Nydelige kort du har laget. Utrolig fin farger!

;0)Gry-Beate