tirsdag 3. september 2013

Gaveeske med lys og fyrstikker - Pion Design

Det er gøy å lage lys selv, og da må jeg selvfølgelig ha en pen innpakning. Her har jeg laget en eske med vindu i lokket, så lyset kommer til syne.  Lysmasse, veker og flotte silikon former finner du hos Kreativ Glede. Jeg har brukt papirer i blåtoner fra Pion Designs julekolleksjon Wintertime in Swedish Lapland. Motivet på lokket er fra 6*6" arket Sleigh Ride. Den runde rammen er fra Spellbinders, mini snøkrystallene er rester fra en MS bord punch, og teksten er fra Kort & Godt. Hjørnet i papirleire har jeg laget selv, og Kreativ Glede har silikon til å lage egne former. Hvordan du gjør det ser du her.




Her ser du innsiden av esken, med lys og en dekorert fyrstikkeske. Til fyrstikkesken har jeg brukt av de små bildene fra 6*6" arket Nisse. 


5 kommentarer:

Mojca sa...

Oh it's beautiful, love the pretty flower candle. hugs! MOjca

Wenche sa...

Flott eske.

❤ Kaia sa...

Nydelig Marianne.
Du er så flink....
Flotte små julegaver....

Klem fra Kaia

Unknown sa...

Du er så utrolig flink og kreativ Marianne, dette ble skikkelig flott og perfekt liten gave :)

Anonym sa...

Så flott, Marianne! Er så imponert over hva du får til! Satt og studerte et stempeltrykk jeg fikk av deg for mange år siden her om dagen, har ennå ikke fått snudd meg rundt og fargelagt det. Fant ikke ut om du har laget kort med det trykket (er et sommerstempel som hører til en serie med alle fire årstidene) og er fullt av detaljer. Hadde vært artig å se om du har brukt det på kort.
Tusen takk for all inspirasjon, er ofte innom bloggen din :)