mandag 23. september 2013

Julekort - Bildmålarna


God mandagsmorgen alle sammen.
Motivet jeg har brukt på kortet mitt i dag er et av de koseligste jule/vinter stempler jeg har sett. Du finner det blant Bildmålarnas mange flotte nyheter. Motivet heter Snögubbe kramar, og jeg har fargelagt med Copics. Papirene er fra Bildmålarnas splitter nye kolleksjon Snowy Day, og de jeg har brukt her heter Snowy day blue, og Frost. Hos Bildmålarna finner du også massevis av flotte charms, og denne glade snømanncharmsen passet perfekt til kortet mitt. Tekstene jeg har brukt er fra North Star Stamps.




9 kommentarer:

Mojca sa...

oh another gorgeous one. hugs! Mojca

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort som alltid:-)
Motivet bare super søtt og flott layout!!

Klem Laila.

Connie sa...

Så lekkert julekort :)
Nydelig motiv og lekkert pyntet som alltid.
Klem Connie

❤ Kaia sa...

Ååååå, vil ha, vil ha.....
Nydelig julekort Marianne, og så flott fargelagt NYDELIG motiv, og masse lekre detaljer, som vanlig....
Flinka....

Klem fra Kaia

Sissel sa...

Nydelig motiv og lekkert kort.
Klem Sissel

Ritva sa...

So beautiful!

Helga sa...

Wonderful, cute winter - card !
LG Helga

Kirsti sa...

I am sorry to say but I think, that Bildmålarna pictures are not pretty.

Benedicte sa...

nydelig kort. fikk inspirasjon til mine kort jeg nå håper det går bra!!