lørdag 27. juni 2009

Award-utfordring.

Det har dukket opp en award til meg, og en skikkelig morsom og utfordrende en:) Tusen takk Lena Kathrine, for utfordringen. Før jeg sender denne videre, skal jeg røpe 10 sannheter om meg selv.

Her er reglene som følger med awarden:

This award is "For a blog whose content or design, in the giver's opinion is, brilliant". The conditions of the award are:
♥ I must thank the person who gave me the award.
♥ I must list their blog and link to it.
♥ I must list 10 honest things about myself.
♥ I must put a copy of The Honest Scrap Logo on my blog.
♥ I must select at least seven other worthy bloggers & list their links.
♥ I must notify the bloggers of the award.

Måtte gruble litt først altså, men her er JEG:

1. Jeg MÅ ha kaffe om morgenen!
2. Jeg bruker ikke mobiltelefon, og har aldri skrevet en tekstmelding.
3. Jeg har tre barn (og en mann), alle med diabetes type 1.
4. Jeg elsker å være på scrappetreff!
5. Jeg liker ikke å kjøre bil på ukjente veier.
6. For to år siden hadde jeg ennå ikke tatt i en PC, nå er jeg avhengig.
7. Jeg er en gigantisk og uhelbredelig stempel-og-papir-hobby-shopper.
8. Jeg trives dårlig når gradestokken nærmer seg +30.
9. Jeg er sykt lei av Playhouse Disney.
10. Jeg elsker jordbær, moreller, sjokolade, pizza, blue castello, spekemat....og jeg hater champinjoner, oliven, overkokte grønnsaker, alle sånne gelegodter i alle farger, salt lakris ....
Hihi, det var litt om meg.
Award og utfordring vil jeg sende videre til disse herlige blogge-jentene, som jeg ofte besøker:

5 kommentarer:

Marimer sa...

Por fiiin!, he podido leer con el traducctor de google, que no lo tenia y he podido saber un poco mas de ti, que te admiro muchísimo por tus trabajos que son impresionantes, merecidísimo premio. Saludos

Marianne sa...

Oj da... Hehe :) Nå må jeg sette meg ned å tenke gitt....
Takk for awarden/utfordringen ; )

Camilla sa...

Takk for så koselig kommentar hos meg, og for award/utfordring! Denne må jeg nok tenke litt på først, morsomt:)
Ser du har familie med diabetes, har selv type 1, fler enn man tror som man kjenner som har det. Men heldigvis mye lettere nå om dagen enn for endel år siden (søsteren min har hatt det siden hun var 3, og da var det ikke så enkelt).
Ha en flott helg!

Lenes stempelkrok sa...

Åhh..så koselig award:-D
Tuuusen takk for utfordringa...-sette stor pris på den..

Ha en super sommer,Marianne

Varm klem fra Lene

Unknown sa...

Tusen takk for awarden! Nå må jeg tenke litt på hvilke sannheter jeg skal røpe om meg selv.. ;)

klem