tirsdag 30. juni 2009

Noe for gutta.

Guttekort er ikke det enkleste å lage synes jeg, men med to gutter i huset, på 6 og 10 år, så må det nesten bli noen bursdagskort i løpet ev året.
Fasongen på dette kortet ble til ved en tilfeldighet. Kartongen jeg ville bruke var en rest, og det var ikke nok til et 15cm/15cm kort. Så i ren irritasjon renskjærte jeg kartongen på skrå, og brettet den i to, og når alt kommer til alt, så synes jeg det ble litt stilig:)
Motivet er mitt første digistempel, og er fargelagt med Copics. Teksten er fra KH.




9 kommentarer:

Lillemor sa...

Nu måste du berätta mer, digistämpel...vad är det? Nyfiken! Ett jättehärligt motiv till killar!
Snyggt med vikningen så där, det blir liv i kortet på så sätt.
Lillemor

Meretekj sa...

Kjempestilig kort,Marianne:)
Det ligger noe til deg i bloggen min.
Jeg ønsker deg også en strålende fin sommer.
Klem fra Merete

May-Bente sa...

Det var knall stilig, flaks at du ikke hadde nok til 15x15.
Herlig guttestempel( digistäpel?)
flott papir

klem:))

Turid sa...

Megastilig kort Marianne!!!
Du beviser at man ikke behøver være så firkantig *LER*
Som de andre her, undrer jeg også va digistempel er??

Ha en herlig sommeruke, og tusen takk for hjelpen med papirråd:)

Klemmer fra meg

Pialine sa...

Jeg er også nysgerrig efter at vide mere om digistemplet :o) Superflot farvelagt og en flot sammensætning på kortet.
Knuzzer

Unknown sa...

Kjempestilig kort!! De motivene er så hærlige...

Ønsker deg en flott sommer!

Klem

Nancy sa...

Kjemp stilig, Marianne:O) Kult stempel som du har fargelagt nydelig:O) Digi stempel er kjekt å ha, og så tar de ikke noe plass;O)
Klem, Nancy.

Maya sa...

Guriland så stilig,Marianne!!
Herlig med skråskjæringen og ett nydelig digi-stempel!!

Håper du nyter sol og sommer :)
Klem fra Maya:)

Iren sa...

Skikkelig stilig og flott kort dette her :o)