fredag 19. juni 2009

Monokromatisk utfordring hos Sukkersøtt.

Vi tar ikke sommerferie hos Sukkersøtt riktig ennå, og en ny utfordring ligger klar i dag.

"Monokromatisk" lyder oppgaven. Det vil si at kortet skal gå i kun en farge, men alle nyanser av denne fargen er tillatt.

Jeg lagde en gaveeske til denne oppgaven, med motiv fra Sarah kay. Jeg har brukt kun fem Copics tusjer til fargeleggingen. Jeg skriver "kun", for vanligvis bruker jeg ca 20 farger på et motiv!

Her er det ferdige resultatet.





24 kommentarer:

madebyjulia sa...

Utrolig flott:)

Lene sa...

Aldeles nydelig !!
Har forresten noe til deg på bloggen min ;)

Marimer sa...

Preciosa, con un solo color y tantas tonalidades, super trabajo. Saludos.

Hildegunn sa...

Kjempenydelig!
Det stemplet er bare så søtt!
Og fargene du har brukt var veldig flotte , pynten kjempelekker!

Louise sa...

Nydelig, Marianne :-)

Anonym sa...

stunning, what a gorgeous gorgeous creation. A work of art. hugs rachxx

Nunt sa...

This is amazing! Coloring is absolutely fabulous!

xx,
nunt

Carina sa...

Esken din var bare så nydelig, Marianne!

Klem,
Carina

Kort og Søm sa...

Så nydelig!! :o)

Grethe Røren sa...

Så utrolig vakkert !!!!!

Klem fra Grethe

Turid sa...

OMG Marianne!!!!
Helt underbart - nydelig - lekkert!!!
Ønsker deg en fin helg:)
Klemmer fra meg

Pia sa...

Er du vimmer, jeg er mundlam, sååå super rålækkert og igen så flot farvelagt, du er hammer dygtig Marianne

Janiel/ janny sa...

WOW Marianne!! LOVE THIS!!!!!!

Hege sa...

Så utrolig lekkert!

Camilla sa...

Så nydelig, Marianne! Gleder meg til denne utfordringen:)

❤ Kaia sa...

Ut av denne verdenen nydelig eske.
Og motivet.... noe så nydelig fargelagt...
Utrolig flott..
Ha ei super helg :o)

Jannhild sa...

Fantastisk nydelig, Marianne!! Dritlekkert!!!!!!!!!!!!!

Ønsker deg en flott helg!

Klemmer fra meg til deg:)

May-Bente sa...

Å gosj, for et mesterverk!!!!


Ha en flott helj, Klem:))

veronika sa...

So nydeli det var,noe av det nydlieste jeg har sett:-)
er det rå og bestille et slik et med deg og et kort?

veronikagjelsten@hotmail.com

Elly sa...

What a beautiful creation!!!love it!!
greetings, Elly

Sivic sa...

Nydelig!!!

Anne Marit sa...

OMG!
Denne var bare aldeles nydelig!
Ha en fin helg

BA sa...

wow this is stunning just adorable
xoxo BA

Juleskrulla sa...

Fytti rakker'n så usedvanlig nydelig!!
Takk for at du deler dette - til glede og inspirasjon!

:) Ha en flott helg.

Camilla