mandag 15. juni 2009

StampARTics dyreutfordring.

Jeg er hjemme igjen etter en helt FANTASTISK helg, Mjøstreff på Hamar. Dette lever jeg lenge på!!!

Noen kort ble det også laget, men de får komme litt etterhvert. Nå er det StampARTics nye utfordring som står for tur. Temaet er "dyr", og ellers står dere helt fritt!

På mitt kort har jeg brukt disse koselige sauene fra Ladybug and friends, fargelaget med Promarkers og teksten er fra KH. Selve kortet er stanset ut med spellbinders.
Sommerfuglene er MS-punch, og bladene er sprayet med glimmermist.




15 kommentarer:

Anonym sa...

this is gorgeous, fantastic detail. hugs rachxx

Lene sa...

Nydelig kort ! Det var også kjempekoselig å hilse på deg på Mjøstreffet!

Aina sa...

Så koselig kort! Flotte farger, og lekkert dekorert :O)

Nancy sa...

Herlig kort! Det motivet er kjempe søtt.
Klem;O)

Unknown sa...

Så koselig kort!! Jeg venter i spenning på brettekortet jeg da ;)

Klem

Pia sa...

å hvor er det et kært kort

May-Bente sa...

Åååå så skjønt, herlig stempel!!!

Klem:))

Leena V. sa...

Et nydelig kort med flotte detaljer, og selvfølgelig herlig fargelegging!
Det var utrolig koselig å hilse på deg på Mjøstreffet. Og tusen takk for introduksjonen til copic's-pennene. Utrolig snilt av deg å dele din visdom og dyktighet med ei enkel jente fra bygda :-D

Angella sa...

Såååå nydelig kort...flotte farger!
Angella

Aud sa...

Kjempeherlig kort du har laget!♥♥♥

Gratulerer så mye med dagen din som snart er på hell! =0) Håper du har hatt en flott bursdag!

Klem,
Aud

kaylou sa...

Hi Marianne
i love your card, the image is gorgeous.
hugs Kaylou xoxo

Lena Katrine sa...

Oi, så nydelige, sarte farger! Et herlig kort!
Og sukkersøtt kortet ditt var råflott - likte så godt blomsteroppsettet, det var helt smashing!

Ha en super dag! Go'klem

Unknown sa...

De er jo bare så kule de sauene, og du får dem jo så vakre med fargeleggingen din!
Herlig kort og eg likte så godt forma på sjølve kortet!!

Klem,
jorunn

Grethebella sa...

Nå har jeg kikket rundt i bloggen din og er stum av beundring. Så utrolig mye flott du lager. Jeg har så lyst til å begynne med kortlaging og kikker litt rundt. Har lagt til deg i favoritter og kommer nok innom her igjen.

Tusen takk for kikken :0)

Turid sa...

WOW Marianne - så utrolig lekkert!!!
Du er enorm*** - hvor får du alle idéer fra??
Ha en fin kveld:)
Klemmer fra meg