tirsdag 18. august 2009

Bamsekort.

To enkle, koselige bamsekort i dag:)


11 kommentarer:

Aina sa...

Ååååh, så nydelige kort! Jeg smeltet helt jeg. For noen kjempesøte stempler.
Nydelige farger og detaljer, som vanlig :O)

Lisbeth sa...

To flotte,nydelige kort.Lekre farger og kjempe nusselige stempler.
Dessuten så maler du så skjønt!!!
Ha en fantastisk dag!
Masse klemmer fra Lisbeth

May-Bente sa...

Ååå såå skjønne... Wow som du har fargelagt. Utrolig lekkert!!!
Herlige detaljer og farger som alltid.

Klem:))

Unknown sa...

Næææææmen sååå skjønne da!!! ♥♥♥
Supersøte motiv og som alltid nydelige fargelgging og herlige design og kort!!!

Klem,
jorunn

Pia sa...

de er så herlige de bamsekort

line sa...

Jeg beundrer hvert eneste kort du lager - de er bare kjempeflotte.

Tusen takk for link vedr. søm. Jeg har nå laget fler ekort med søm på, ønsker du å se ligger de nå på bloggen min.

Anonym sa...

Underbara kort!

Härliga färger och stämpeln med nallen som fiskar är för söt!

Riet sa...

Ohhh wowww Marianne,what a beautiful card,i love the papers and colours.
So BEAUTIFUL stamps.


Hugs Riet.x

Anonym sa...

Hei-hei!;D
Herlige:D! skikkelig skjønne;D! ha en fortsatt super duper uke!!
klem ida:o)

Anonym sa...

Åhh, så herlige kort! Nydelige motiv, og fine, avstemte farger!

Iren sa...

Så skjønne disse korta var Marianne!!! Herlige motiv og lekker fargelegging og nydelige farger :o)

Ha en fin kveld!

Klem