torsdag 27. august 2009

Fyrstikker i høstmørket.

Jeg var på mitt daglige besøk i Iren sin fantastiske blogg, og siden hun er en mester med distressfargelegging, ble jeg fristet til å gjøre ennå et forsøk med disse fargene. Her er jeg langt fra noen mester, og det ender som regel med dårlig humør, og mange motiver i søpla, men jeg har liksom ikke lyst til å gi opp heller. Jeg endte da opp med noen motiver som unngikk søppelbøtta, og siden jeg skal være med på ei høstmesse snart, så ble det høst hos meg i går.
Jeg har dekorert fyrstikkesker, og for å få litt plass å jobbe på, så limer jeg samme to medium store esker. Ganske så enkle, men koselige å ha på bordet når vi begynner å tenne lys i høstmørket:)


16 kommentarer:

Lisbeth sa...

Ja, nå går det mot høst og mørketid, da er det deilig å krype opp i go-stolen eller sofakroken å tenne et stearinlys. Ekstra koselig blir det med en slik flott fyrstikkeske på bordet!!!
Masse klemmer fra Lisbeth

Marte sa...

Hva snakker du om? Dette kan du jo! Synes distressingen din er super, du får til skygge og det er jo så jevnt! Jeg skulle ønske jeg fikk til distressing som deg... :)

Marte sa...

Kommer forresten til å stjele med meg ideen om å lime sammen 2 esker - kan du forstå hvorfor jeg har sittet å irritert meg over at de er for små til pynting? :) Hehe.. klem til deg!

Lene sa...

Kjempeflotte esker!
Og du må tulle når du sier at du ikke kan fargelegge med Distress - for dette kan du, det ser jeg jo!

Hildegunn sa...

Den var veldig lekker!
Utrolig flott farget trykk, jeg skjønner heller ikke hvorfor du sier at du ikke får det til... Nydelig!

Aina sa...

Så nydelige, og så fantastisk flott fargelagt! Du kan da dette du.
Lurer på om ikke det blir noen sånn fyrstikkesker her også etter hvert... :O)

Aina sa...

Glemte å si at det ligger noe til deg i bloggen min :O)

Maarit at Violets Corner sa...

Fantastiskt fin färgläggning med Distress!!! Askarna är otroligt fina.

Kram
Maarit

line sa...

Så lurt å lime sammen to ekser i steder for å knote på de små, eller velge store esker med alt for store fyrstikker. Spørs om ikke det blir noen slike fyrstikkesker også her fremover mot jul.

May-Bente sa...

Dette var jo utrolig flott malt, Marianne!!!
Herlig eske.


Klem:))

Riet sa...

ohhh wowww Marianne,what beautiful,i love the images and colours.

Hugs Riet.x

❤ Kaia sa...

Kan ikke male med distress ?????
Dummeste jeg har hørt/sett, disse var NYDELIGE, begge to. Fin gaveidè til noen du vil glede..
Klem fra Kaia

Pia sa...

super lækker æske i dejlige farver

Iren sa...

Super skjønne disse fystikkeskene dine Marianne!!! Så syns jeg du er så flink med distress også :) Du mestrer det meste syns nå jeg :)

Ha ei flott helg!

Klem

Sivic sa...

Nydelig både fyrstikkeska (-ene) og fargelegginga di, Marianne!!
Ha ei fin helg!!

Anonym sa...

So nice. Have a beautiful day.