fredag 14. august 2009

Fargeutfordring hos Sukkersøtt.

Hjeeelp tenkte jeg da jeg så sukkersøtts fargeutfordring. Rødt, gult og brunt. Det er så ikke meg som det kan få blitt. Gult liksom??? Er det en farge????
Men jeg brettet opp armene og gikk i gang. (Litt overrasket over at jeg faktisk fant et par gule Copics nederst i en av tujsboksene mine:) )
Men se det, denne uken har jeg faktisk endt opp med å lære noe. Altså å IKKE skygge unna det jeg TROR ikke er "meg". Jeg endte nemlig opp med å storkose meg med dette kortet, godt hjulpet av dette nye, nydelige motivet fra Sarah Kay.

Her ser dere mitt resultat.
Og om du tror denne utfordringen, og disse fargene, ikke er noe for deg, så er du herved utfordret til å prøve allikevel! Det kan nemlig hende at du tar feil:)







13 kommentarer:

Carina sa...

Det ble jo helt nydelig, Marianne :)

Ha en god helg :)

Klem, Carina

Lene Aase sa...

Rålekkert kort!!! Utrolig fargesterkt og nyyydelig fargelagt og pyntet!!!

Klem fra Lene:)

Riet sa...

What a beautiful card Marianne,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

line sa...

Tusen takk for forklaring og link i bloggen min. I kveld skal jeg forsøke meg på brodering (tror jeg).

Jeg var inne å så på mønsterene, og fant ut at det var jo enkelt å lage egne!

Broderingen er jo slik jo gjorde med spiker og tråd på sløyden i "gamledager".

Anonym sa...

Hei!!;D
Kortet ble kjempe flott!:D Ha en super duper helg!
Klem Ida:o)

Gro sa...

Fantastisk nydelig. Jeg synes fargekombinasjonen er helt herlig, jeg.

Sharon sa...

This is beautiful Marianne. I love the new Sarah Kay stamps and you have coloured this one perfectly.

Hanne sa...

Nydelig og en halv, Marianne! Det motivet er så vakkert, så vakkert, og du løfter jo det meste med den fargeleggingen din!

Det er da godt vi har noe å bryne oss på innimellom, ellers hadde vi vel bare stagnert...?

God helg og god klem :)

Anonym sa...

Kortet ble helt nydelig, fargene også! Tenkte jeg skulle prøve på denne jeg også, må bare komme igang, fikk masse inspirasjon nå, iallefall! Takk for titten! :))

May-Bente sa...

Ååå det var nydelig, herlig fargelagt!!!

Ha en god helj, Klem:))

Nancy sa...

ÅÅÅ dette er nydelig, Marianne:O) Rålekker fagekombinasjon, lekkert kort!
Klem, Nancy;O)

coldwaters2 sa...

Oh my this is stunning I adore the colours and papers and that image is a wow.

Hugs
Lorraine x

Iren sa...

Det ble jo skikkelig lekkert dette kortet Marianne!!! Syns du fullførte disse fargene med glans ;o) Gult er liksom ikke så lett å få til. Fargelegging din er jo så skjønn!!!

Ha en flott lørdag!

Klem