søndag 16. august 2009

Blå jul.

Her kommer litt mer blå jul fra meg:)


17 kommentarer:

Alex (Paper-and-More) sa...

Hi,
your Christmas Card´s are so pretty!

hugs
alexandra

Meretekj sa...

Helt nyyydelige julekort!!!

Anonym sa...

Åhh, de var nydelige da! Lekkert med blått, og såå herlige motiver!

Iren sa...

*Sukk* for noen lekre julekort Marianne!!! Jeg elsker blå julekort :o) Og med din fargelegging og kreativitet så bli de berre lekre altså!!!

Klem

Carina sa...

Nydelige kort, Marianne :)

Hildegunn sa...

Nyyyydelige julekort!
Det øverste var det noen utrolig flotte stempler på!
Jeg har også fått sansen for blå julekort!

Solveig sa...

Det blå kortet med korguttene var nydelig!!!
Flott det andre også, men falt helt for de korguttene! :-)

Ha en fin søndag!

Marita sa...

Nydelige julekort og en rålekker eske du har laget! :)

Unknown sa...

Ååå nyydelige blå julekort!!!
♥♥♥♥♥

Klem,
Jorunn

Anonym sa...

Så nydelige julekort.

Anonym sa...

Det er veldig veldig söt!

LG Sabrina

Pia sa...

wow hvor er de super nydelige, skønne blå farver du har brugt.Jeg sender dig en mail når jeg har talt med "baglandet"

Jannhild sa...

Nyyyydelig vakre blåe julekort!! Tryllekunstner er du, eller bare kunstner!!!
Ja hvorfor skal julekortene bare være røde og grønn?? Jeg har veldig sansen for blåe og brune julekort :)
Takk for koselig prat i dag, og håper dere koste dere i vannet :)

Klem og snakkes!

Aina sa...

Åååååh, så vakre kort! Alt ved dem er bare helt perfekt :O)

Riet sa...

What a beautiful cards Marianne,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

MERETE sa...

Dette var bare rålekkert!....og så herlig motiv.

Kiki sa...

These christmas cards are so fabulous. Like them very much.

Hugs, Kiki